فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای سومین مرحله از طرح عملیاتی قاهر و دستگیری ۱۴ مجرم تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در اجرای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی استان، به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی، طرح عملیاتی رعد ۳، بامداد دیروز در نقاط آلوده شهرستان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی با اشاره به دستگیری ۱۴ مجرم تحت تعقیب مراجع قضائی افزود: با انجام کار‌های تخصصی و شناسایی پاتوق‌های مواد مخدر، ۱۱ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بسته‌های کوچک و آماده فروش کشف شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری ۲۱ سارق سابقه دار در این طرح، بیان داشت: ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۷ دستگاه خودروی مسروقه نیز از سارقان کشف شد.

رئیس پلیس مرکز استان اضافه کرد: در طرح رعد سه تعداد ۱۸ معتاد متجاهر نیز از سطح معابر شهرستان جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی از اهداف جدی و در دستور کار مستمر پلیس می‌باشد و شهروندان عزیز هم می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.