داوطلبان برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از ۱۳۱ کشور مختلف دنیا آماده خدمت رسانی هستند.

۵ هزار داوطلب آماده خدمت رسانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه عربی "The national" ، داوطلبانی که از 131 کشور دنیا برای برگزاری جام ملت های آسیا در امارات حضور دارند قرار است یکی از بزرگترین رقابت های آسیایی را میزبانی کنند.
حدود 5000 نفر برای کمک به عنوان داوطلب در جام ملت های امسال انتخاب شده اند و وظایف آنها شامل استقبال از تیم ها، کمک به اسکان بازیکنان کشورهای حاضر در رقابت ها و مهمان نوازی است.

جام ملت های آسیا که هر 4 سال یکبار برگزار می شود، در سال جاری به 24 تیم ارتقا داده شده است. امارات متحده عربی در اولین مسابقه در ورزشگاه زائد شهر ابوظبی به مصاف کشور بحرین می رود.

احمد القبایی، مدیر بازاریابی و ارتباطات کمیته برگزاری محلی، گفت: کار اصلی این افراد گسترش هیجان و زیبایی های جام ملت های آسیا 2019 به هر فردی است که در امارات متحده عربی زندگی می کنند. داوطلبان روح و قلب تپنده هر تورنمنتی به حساب می آیند. در جام ملت های آسیا ما به این افرادی که با جان و دل در پشت صحنه کار می کنند متعهد هستیم چرا که کسانی که از نزدیک مسابقات را می بینند تا یک عمر این لحظات را در ذهن می سپارند.

او در پایان گفت: این بزرگترین رویداد ورزشی است که تاکنون در امارات متحدۀ عربی برگزار شده است و آمادگی ما بسیار مهم است.

به گفته محمد ال شریف، مدیر داوطلب کمیته سازماندهی محلی، بیش از 23000 نفر فرم درخواست داوطلبی را برای حضور در این رقابت ها پر کرده اند.

داوطلبان در شهرهای ابوظبی و العین بیش از 2 روز در سمینارها و جلسات آموزشی شرکت کردند تا آنها را تا روز یکم فوریه برای مسابقات آماده کنند. جوانترین داوطلب 16 ساله و پیرترین 84 ساله هستند. در بین داوطلبان انتخابی، 41 زبان زنده دنیا صحبت می شود.


بیشتر بخوانید:

دیدار تدارکاتی قطر - ایران/ خداحافظی شاگردان کی روش از دیدار‌های دوستانه در نبردی سخت با عنابی‌ها

کابوس بزرگ کارلوس کی روش برای جام ملت ها

یوز‌ها آماده شکستن طلسم ۴۳ ساله جام ملت‌های آسیا/ قلی‌زاده و عزت‌اللهی، بدشانس‌های بزرگ تیم کی روش

زمان آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر مشخص شد


انتهای پیام/

23 هزار نفر فرم درخواست داوطلبی را برای حضور در جام ملت ها را دریافت کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.