اکبری با بیان اینکه همه دستگاه‌های کشور مسئول رسیدگی به مسائل اجتماعی هستند، گفت: البته مهم‌ترین مسئولیت بر دوش ما و قشر دانشگاهی است.

معاون مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور:به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال اکبری معاونت مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور (دوشنبه دهم دی ماه) در نخستین همایش استارتاپ‌های اجتماعی و ایده‌های نوآورانه که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: موضوعات اجتماعی امروزه یکی از مهم‌ترین محور‌ها در نوشتن، گفتگو است.

وی با بیان اینکه دلیل اهمیت مسایل اجتماعی تنیدگی این امر با تمام مسائل جامعه است، افزود: از جهت اهمیت این مسئله همه افراد جامعه باید بر آن اهتمام کنند.

اکبری گفت: همه دستگاه‌های کشور مسئول رسیدگی به مسائل اجتماعی هستند، اما مهم‌ترین مسئولیت بر دوش ما و قشر دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه برخی مسائل و آسیب‌های اجتماعی در نوع خود جدید هستند، ادامه داد: دستگاه‌های عالمانه و دانشگاهی باید در تولید علم روش جدید تری را پیش بگیرند.

معاونت مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور بیان کرد: با این ایده و نوآوری سازمان امور اجتماعی وزارت کشور را باید با دید مثبت نگاه کرد.

اکبری با بیان اینکه تجربه‌های نو برخی کشور‌ها با طرح و ایده یک دانشجو تبدیل به یک پروژه عظیم شده است، تصریح کرد: بر اساس نگاه موجود و نیاز جامعه با تاکید رهبر معظم انقلاب، سازمان امور اجتماعی کشور در سال ۹۵ شکل گرفت و در این سازمان برای سیاست‌گذاری مباحث مختلف کار موثر و بزرگی انجام می‌شود.

معاونت مشارکت‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور افزود: این سازمان هر ۶ ماه یکبار جلسه‌ای با مقام معظم رهبری دارد که به ارائه گزارش عملکرد سازمان می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای تحقق توسعه اجتماعی پایدار و همه جانبه در کشور با مشارکت افراد متخصص و قشر دانشگاهی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار