حمله مرگبار شیر به پرسنل زن حیات وحش!

زن جوانی که در یک مرکز حیات وحش مشغول به کار بود در اثر حمله شیری که از محل نگهداری خود فرار کرده بود، جانش را از دست داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرار یک قلاده شیر از مرکز حیات وحش برلینگتون در ایالت کارولینای شمالی مرگ یک کارورز پزشکی را رقم زد. " آلکساندرا بلک " ۲۲ ساله پیش از آنکه پلیس بتواند این شیر را از پای درآورد توسط این حیوان کشته شد. پلیس پس از آنکه تلاش‌ها برای بیهوش کردن شیر به جایی نرسید مجبور به شلیک مستقیم به این حیوان شد. خانم بلک که به تازگی از دانشگاه دولتی ایندیانا فارغ التحصیل شده بود تنها ۱۰ روز بود که در این مرکز حیات وحش به کار مشغول شده بود.

حمله مرگبار شیر به پرسنل زن باغ وحش

مرگ ناگهانی این دختر جوان شوک بزرگی به خانواده اش وارد کرد. خانواده الکساندرا در اطلاعیه ای مرگ دختر خود را مرگ در مسیری که خود او علاقه داشت دانستند. در این اطلاعیه آمده است : " دختر زیبا، باهوش و مشتاق ما در حالی که هیچ پولی دریافت نمی‌کرد جانش را برای نجات و درمان چند حیوان در مخاطره قرار داد. او دوست داشت مراقب و پرستار حیوانات باشد. او به تازگی مشغول به کار شده بود و این حادثه ای وحشتناک برای ماست و ما در غم از دست دادن او سوگوار هستیم."

حمله مرگبار شیر به پرسنل زن باغ وحش

تحقیقات در مورد چگونگی فرار این شیر از محل نگهداری ادامه دارد. این مرکز در سال ۱۹۹۹ بازگشایی شد و در آن بیش از ۸۰ حیوان در ۲۱ گونه مختلف شامل شیر و ببر نگهداری می‌شوند. حدود ۱۶۰۰۰ نفر سالیانه از این مرکز بازدید می‌کنند. این در حالی است که با وجود مراجعین بسیار این حیوانات در محل مناسبی نگهداری نمی‌شوند و شرایط نگهداری آنها نامطلوب گزارش شده است.

حمله مرگبار شیر به پرسنل زن باغ وحش

انتهای پیام/

حمله غافلگیرانه شیر به پرسنل حیات وحش!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۱ دی ۱۳۹۷
اگر بهش میگفتن مرگش به دست یه شیر اتفاق خواهد افتاد باور می کرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ دی ۱۳۹۷
آمریکائیا این بدبختا رو بدون شوکر و اسپری فلفل و بدون همراه مسلح برا چی میفرستن تو قفس درنده ها