رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع ۴۸۵ تن گوشت منجمد و گرم در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: در راستای حفظ تعادل و تنظیم بازار از ابتدای سال تاکنون ۴۸۵ تن گوشت منجمد و گرم قرمز و سفید از طریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در سطح کل استان توزیع و عرضه شده است.

وی از رصد و پایش مستمر موجودی انبار‌ها و کالا‌های قابل عرضه در بازار خبر داد و افزود: برخورد با محتکران، گرانفروشان و متخلفان واحد‌های صنفی و تولیدی اساس فعالیت‌های دستگاه‌های نظارتی- بازرسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: روند کاهش قیمت کالا‌های اساسی و پرمصرف مردم در دستور کار است و همه اعضای کارگروه تنظیم بازار برای رساندن قیمت‌های این کالا به نرخ واقعی تکلیف داریم به ویژه در مورد فرآورده‌های دامی و اقلام پرمصرف لازم است در نحوه قیمت‌گذاری اقلام بازنگری شود.

فرهاد دلق پوش آسایش و رفاه مردم کم‌درآمد را اولویت اصلی دانست و افزود: با برگزاری نشست‌های مشترک با اتحادیه دامداران، شرکت پشتیبانی دام، تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی و سازمان جهاد کشاورزی در حال بررسی قیمت تمام شده محصول و چگونگی کاهش قیمت فرآورده‌های دامی در بازار مصرف هستیم.

وی، با اشاره به تشکیل جلسات مستمر فرعی تنظیم بازار در روز‌های یکشنبه هرهفته، تصریح کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای تامین میوه شب عید نیز با همکاری جهاد کشاورزی از جمله خرید ۶۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن مرکبات اتخاذ شده است و از فردا نیز ۷ تن گوشت گرم (قرمز) در استان توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

۴۸۵ تن گوشت منجمد و گرم در گیلان توزیع شد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.