معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسیدن به ۴۰ سالگی را یکی از افتخارات انقلاب اسلامی بر شمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی، رسیدن به ۴۰ سالگی است؛ اوج قله انقلاب‌های تاریخ، انقلاب نبوی است که قبل از رسیدن به ۴۰ سال، از مسیر منحرف شد و افرادی به حکومت رسیدند، که شرب خمر می‌کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی درحالی به ۴۰ سالگی می‌رسد که ذره‌ای از آرمان‌های آن عقب نشینی نکرده‌ایم و یک خط از فرامین امام خمینی (ره) را خط نزده‌ایم؛ این هنر بزرگی است که ملت ایران، انقلاب را با شعار نه شرقی و نه غربی و باوجود توطئه‌های بسیار، نگه دارند؛ آنقدر توطئه‌هایی علیه انقلاب زیاد بودند که نمی‌توان آن‌ها را لیست کرد.

سردار نقدی با اشاره به افول آمریکا بیان داشت: انقلاب نه تنها خود را حفظ کرد بلکه دشمنان خود را به زیر کشید؛ قدرت آمریکا نیز رو به افول است و دیگر ابر قدرت نیست؛ ایستادگی و بیدارگری که ملت ایران در دنیا به راه انداخت، موجب شد آمریکا در تمام مؤلفه‌های قدرت به زیر کشیده شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ملت ایران، دانشمندان و مصلحان بزرگی پرورش داد و به جامعه جهانی معرفی کرد که دنیا به عظمت آن‌ها افتخار می‌کند و لذا نمی‌توانستند حکومت یک فرد ظالم را تحمل کنند و قیام‌های بزرگ متعددی شکل دادند و تسلیم نمی‌شدند؛ قیام‌ها به نتیجه نمی‌رسید، اما اگر هم نتیجه می‌داد، همانند نهضت مشروطیت از مسیر منحرف می‌شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی گفت: می‌گویند فساد همه کشور را فرا گرفته و مواردی مانند اختلاس ۳ هزار میلیاردی و فساد رئیس بانک ملی سابق را ذکر می‌کنند در حالی که افشای فساد در سطوح بالای دیگر کشور‌ها را ناشی از عدالت و قاطعیت می‌دانند.

انتهای پیام/م

تلاش دشمن برای توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.