نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:کلید سعادت و شقاوت یک ملت دست قشر فرهنگی است.

ستون فقرات آموزش و پرورش معلمان هستندامروز ۱۰دی ماه حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار  نماینده ولی فقیه و  امام جمعه شهر ایلام با مدیرکل اداره  آموزش و پرورش و فرهنگیان استان ایلام دیدار کردند.

رستم زاد مدیرکل اداره  آموزش و پرورش استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: فرهنگیان پایبند نظام هستند ،با توجه به بروز مشکلات ، معیشت های مالی و تورم که در جامعه وجود دارد ، با این وجود فرهنگیان ما با بروز هر گونه مشکلی در جامعه اولین کسانی هستند که در صف اول می جنگند و پایبندی خود رابه جامعه اسلامی نشان می دهند.

حجت الا سلام و المسلمین کریمی تبار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:همه ما قدردان معلمان و کارگزاران تعلیم و تربیت هستیم همچنین نهاد تعلیم و تربیت را تقویت خواهیم کرد زیرا از طریق همین نهاد است که فرزندان جامعه تربیت خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در دیدار با فرهنگیان استان و پس از شنیدن تقاضای آنان مبنی بر مشکلات معیشتی آنان اظهار کرد:قطعا تقاضا و درخواست های فرهنگیان منعکس خواهد شد.

وی ادامه داد: کلید سعادت و شقاوت یک ملت دست قشر فرهنگی است و انتظار ما این است که یک فرهنگی عقبه ی نماینده خود باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:  قوی ترین دشمن ما آمریکااست اما چیزی که جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهد آمریکا و فشار های بیرونی نیست بلکه خودمان هستیم همه ی ما باید نگاه ویژه ای به زیر دستان و کارگران داشته باشیم و ما باید بتوانیم قوی باشیم وبر مشکلات غلبه کنیم .

انتهای پیام/با

دیدار چهره به چهره امام جمعه ایلام با فرهنگیان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.