مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در گتوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی قزلی مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور به میزبانی استان حضور خواهند داشت و این جشنواره چهارشنبه ١٢ دی ماه ساعت ١٥ در تالار زنده یاد دکتر قیصر امین‌پور در گتوند برگزار می‌شود.

وی افزود: از شاخصه‌های مهم سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور به میزبانی استان خوزستان می‌توان به دبیری بهمن ساکی از شاعران و پژوهشگران برجسته شعر و ادبیات استان اشاره کرد که به عنوان دبیر علمی این جشنواره از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این سمت منصوب شده است.

جوروند بیان داشت: برگزاری جشنواره امسال به میزبانی استان خوزستان و در شهرستان گتوند که زادگاه زنده یاد قیصر امین‌پور است افتخاری است برای استان، شاعری که هم مورد نظر و عنایت مقام معظم رهبری بود و هم شاعر انقلاب بود و هم قیصر انقلاب.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان عنوان کرد: معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرستان‌های اندیمشک، شوشتر و دزفول در حاشیه برگزاری این جشنواره بازدید می‌کند و برای ادای احترام بر مزار شاعر انقلابی زنده یاد قیصر امین‌پور حضور خواهیم یافت.

انتهای پیام/م

برپایی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در گتوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار