رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: نکونام به طور قانونی می‌تواند از باشگاه پیکان شکایت کند.

فریبرز محمود زاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت  قرار داد نکونام با باشگاه پیکان، اظهار داشت: نکونام روز گذشته در سازمان لیگ حضور یافت  و اعلام کرد که با تیم فوتبال پیکان قرارداد بسته است بنابراین او به طور قانونی می تواند به کمیته تعیین وضعیت شکایت کند.

او ادامه داد: طبق آئین نامه نقل و انتقالات عقد قرارداد مربی با یک تیم قابل اجرا است حتی اگر این قرارداد ثبت نشده باشد. به همین علت اگر اظهارات نکونام درست باشد و او با تیم پیکان قرارداد بسته باشد در صورت تمایل می تواند از پیکان  شکایت کند و این پرونده در کمیته تعیین وضعیت رسیدگی می شود.

محمودزاده درباره ادعای باشگاه نساجی مازندران مبنی بر قرارداد داشتن با نکونام گفت: نکونام چند روز پیش به سازمان لیگ مراجعه و اعلام کرد که از تیم نساجی مازندران جدا شده است و بعد از آن با پیکان قرارداد بست. به هر حال از مفاد قرارداد نکونام با نساجی مازندران خبر ندارم تا در این باره صحبت کنم. طبق قانون فسخ قرارداد بازیکن باید با رضایت طرفین صورت بگیرد اما این موضوع درباره مربی صدق نمی کند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات درباره اینکه نکونام قرار است به فیفا شکایت کند، گفت: بهتر است که نکونام به جای اینکه به فیفا شکایت کند اعتراض خود را در کمیته تعیین وضعیت مطرح کند چرا که این کمیته مرجع رسیدگی به دعوای بازیکنان و مربیان است.

او در پایان درباره شکایت تراکتورسازی از عقد قرارداد مسلمی پور با باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: باشگاه تراکتورسازی مدعی است که مسلمی پور بازیکن تیم ملی امید با این تیم قرارداد داشته است و پیوستنش به سپاهان غیر قانونی است و باید پرونده شکایت تراکتورسازی ها را ببینم تا درباره این موضوع اظهار نظر کنم.


بیشتر بخوانید: 

طهماسبی: فرکی شانس حضور در جمع خودروسازان را دارد

حضور نکونام در پیکان منتفی شد

از پست معنادار شفر و منتفی شدن حضور نکونام در پیکان تا وضعیت مبهم هافبک پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره وضعیت قرارداد نکونام با پیکان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار