نماینده فارس برای امتیاز گرفتن از گیتی پسند انگیزه‌های فراوانی خواهد داشت.

جدال ارژنی ها با صدرنشین توقف ناپذیر لیگ برتر فوتسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور تیم ارژن شیراز ساعت ۱۶ روز سه شنبه یازدهم دی ماه در دیداری حساس به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی رودرروی تیم صدرجدولی گیتی پسند اصفهان قرار می‌گیرد.

ارژنی‌ها با ۲۶ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفتند و امید زیادی برای صعود به مکان هستم و راهیابی به مرحله پلی دارند.

در طرف مقابل گیتی پسند اصفهان با ۵۸ امتیاز مقتدرانه در رده نخست جدول قرار گرفته و فاصله‌ای هشت امتیازی با تیم رده دومی مس سونگون ایجاد کرده و به هیچ عنوان دوست ندارد مقابل ارژن امتیاز از دست دهد.

حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز در آستانه این مسابقه حساس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت:  بهرحال گیتی پسند صدرنشین رقابت‌ها می‌باشد و با داشتن مهره‌های کارآمد و ملی در هر نقطه زمین می‌تواند هر تاکتیک و نقشه‌ای را پیاده کند.

وی افزود:بازی‌های گذشته گیتی را بخوبی دیده ایم و نقشه‌های تاکتیکی آن‌ها را بررسی کردیم، اما برای خنثی کردن تاکتیک تیم حریف نیاز به أبزار است که در این موضوع تیم ما آسیب پذیر است.

حمید کمالی بیان کرد: برای بازی با گیتی پسند مرتضی کشاورز را متاسفانه بدلیل مصدومیتی که مقابل شهرداری ساوه رخ داد بهمراه نداریم، اما تلاش خود را برای انجام یک دیدار قابل قبول به کار خواهیم بست.

تیم ارژن در هفته ۲۲ موفق شد شهرداری ساوه را در خانه أش با نتیجه ۴-۳ از پیش رو بردارد و گیتی پسند اصفهان در مسابقه‌ای حساس ۵-۴ مس سونگون را مغلوب کرد.

بازی رفت دو‌تیم پنج شنبه ۲۲ شهریورماه به میزبانی سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و گیتی پسند ۶-۲ ارژن شیراز را شکست داد.

ایمان غلامی و وحید سکوتی داوران بازی گیتی پسند اصفهان و ارژن شیراز هستند و احمد جباری بعنوان ناظر این رقابت تعیین شده است.
انتهای پیام/م

مصاف ارژن و گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار