شهردار بردسکن گفت: اجرای بیش از صد برنامه در طرح استقبال از بهار ۹۸ در این شهر خواهیم داشت.

اجرای بیش از صد برنامه در طرح استقبال از بهار ۱۳۹۸/ سال آینده، سال پیاده روسازی در شهرداری بردسکنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمد حسین مدیح شهردار بردسکن گفت: از هم اکنون شهرداری بردسکن برای طرح استقبال از بهار ۱۳۹۸ بیش از ۱۰۰ برنامه را پیش بینی کرده است و برای ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب نیز صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض‌ها از تاریخ ۱۲ بهمن تا پایان بهمن با ۴۰ درصد تخفیف به شهروندان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: نصب المان و چراغانی معابر و میادین شهر، از دیگر برنامه‌های شهرداری در جشن ۴۰ سالگی انقلاب نیز می‌باشد.

مدیح با بیان اینکه تمامی معابر و کوچه‌های خاکی سطح شهر تاپایان امسال جدول گذاری و آسفالت می‌شوند اظهار داشت: سال آینده برای شهرداری بردسکن سال نهضت پیاده رو سازی است.

شهردار بردسکن ادامه داد: با موافقت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه میدان ورودی بردسکن که با عنوان میقات الرضا نامگذاری شده است تاپایان امسال تسطیح و نسبت به نصب برج نوری در این میدان اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی وسائط نقلیه سنگین به دلیل نبود کنار گذر از خیابان‌های اصلی شهر تردد می‌کنند گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر نسبت به این مهم تعیین تکلیف کند چرا که همه ساله میلیارد‌ها تومان به زیرساخت‌های شهری خسارت وارد می‌شود.

  مدیح آمادگی شهرداری را برای زیر سازی و روکش آسفالت پروژه کنار گذر بردسکن که ۱۵ سال است نیمه تمام رها شده است اعلام کرد و تصریح کرد: اگر اداره کل قیر مورد نیاز را تامین کند شهرداری این پروژه را تکمیل خواهد کرد.

شهردار بردسکن از تکمیل پروژه پیاده رو خانوادگی بولوار شهدا تا دهه مبارک فجر خبرداد و گفت: خوشبختانه شهرداری هیچ بدهی به پیمانکارانی که صورت وضعیت آن‌ها به تایید شهرداری رسیده است ندارد و کل بدهی شهرداری بردسکن از بازار و پیمانکاران بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بیشتر نیست.

وی به طرح جمع آوری صندلی‌های گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم از این طرح استقبال کرده اند و شهرداری نیز دراین راستا بیش از یکصد صندلی تاشو را برای رفاه حال مردم روز‌های پنجشنبه تدارک دیده است.

انتهای پیام//آ. ف


شهرداری بردسکن آماده‌ی همکاری برای تکمیل کنار گذر جاده‌ای شهر

برچسب ها: شهرداری ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.