رییس راهداری اسدآباد گفت: امسال بيش از 60 ميليون تومان اعتبار صرف استانداردسازی تابلوهای راهنما در سطح جاده‌های شهرستان شده است.

اعتبار 60 ميليونی برای استانداردسازی تابلوهای راهنمای اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ساسان رستمی، رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد با اشاره به وجود 33 کیلومتر راه شریانی در اسدآباد به عنوان بزرگراه کربلا اظهار داشت: اعتبار حفظ و نگهداری این میزان راه شریانی از محل اعتبارات ملی بوده و هر ساله در راستای حفظ و نگهداری آن اعتبار لازم از محل اعتبارات ملی به این امر اختصاص داده می‌شود که امسال نیز برای روکش آسفالت این میزان راه شریانی اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان به شهرستان اختصاص یافت و در این راستا هزینه شد.

وی از احداث زيرگذر جاده موسی‌آباد در آينده نزدیک خبر داد و گفت: با تخصيص 830 ميليون تومان، عمليات اجرایی این پروژه در صورت مساعد شدن هوا آغاز خواهد شد.

رییس راهداری اسدآباد همچنین ادامه داد:طرح زمستانه راهداری اسدآباد از 15 آذر آغاز شده و 34 دستگاه ماشين برف‌روب در 4 راهدارخانه شهرستان، گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کليایی و چهاردولی مستقر هستند كه اميدواريم با تمهيدات در نظر گرفته شده شاهد مسدود شدن محورهای مواصلاتی اسدآباد در زمان بارش برف نباشيم.

انتهای پیام/ د

استانداردسازی تابلوهای راهنمای اسدآباد

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.