آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با وزش باد و باران خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمداسدی معاون توسعه وپیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان امروز و فردا دوشنبه و سه شنبه ۱۰ و ۱۱ دی هوای استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و بارانی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت جوی استان روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه صاف تا نیمه ابری، از شب از سمت غرب استان با افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده باران خواهد بود.


بیشتر بخوانید: اولین تندباد زمستانی ۲ میلیارد ریال به برق مازندران خسارت زد


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ دی ماه صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر و شب در ارتفاعات با افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

 قربان نژاد رییس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: کشاورزان این استان با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی نسبت به شخم و شیار زمستانه اقدام کنند.

وی  به شخم و شيار زمستانه به عنوان پشتوانه‌اي براي تسهيل شخم بهاره و نیز استفاده کمتر آب در زمین های آماده انتقال نشا اشاره و به کشاورزان توصیه کرد: جمع آوری و حذف علف‌های هرز داخل و حاشیه مزارع، علف‌های هرز روی مرزها و اطراف کانال‌های آبیاری حداکثر تا دهه نخست اسفند در کاهش جمعیت انتقالی به سال بعد بسیار موثر است.

انتهای پیام/آ

هوای مازندران گرم می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.