سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: مبلغ بسته‌های حمایتی از امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

فردا بعد از ظهر بسته‌های حمایتی دولت به حسات بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در خصوص زمان واریز مبلغ بسته های حمایتی دولت به حساب بازنشستگان اظهار کرد: افرادی که درآمد زیر ۳ میلیون تومان دارند شک نداشته باشند که مبلغ بسته‌های حمایتی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این افراد شامل سه گروه هستند، افزود: گروه بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان مشمول این بسته می‌شوند.

وی با بیان اینکه این سه گروه مجموعاً ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار را شامل می شوند، گفت: برای اطمینان خاطر این افراد اعلام می‌کنیم از امشب واریزی‌ها به حساب آنها شروع شده است.

زدا بیان کرد: مبلغ واریزی برای هر خانوار ۲۰۰ هزار تومان تعریف شده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: تشریح کرد:امکانات را طوری فراهم کرده‌ایم که مبالغ واریزی همه افراد در سراسر کشور از تهران به حساب آن‌ها واریز شود.

وی با بیان اینکه مقرر شده است بسته حمایتی تا پایان سال دو بار دیگر تمدید شود، بیان کرد: هر خانواده تا پایان سال ۶۰۰ هزار تومان دریافت خواهد کرد.

وی در خصوص زمان توزیع بسته‌های حمایتی مراحل بعدی گفت: زمان دقیق توزیع بسته حمایتی مرحله دوم و سوم هنوز تعیین نشده است.

به گفته سرپرست تامین اجتماعی این بسته‌های حمایتی به صورت پول به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و سرپرستان خانوار در هر جایی که بخواهند میتوانند این مبلغ را هزینه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
چرا بس بحساب من نریختن .خواهشن الکی نگن .همه گرفتن .اما بمن ندادن
Iran (Islamic Republic of)
حیثه
۲۲:۴۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
پدر من کمیته است هیچی نمی گیره
آخرین اخبار