خاکی گفت: دانشجو‌معلمانی که به تولید محتوای کمک آموزشی و رفع مشکلات یادگیری کمک می‌کنند، حمایت می‌شوند.

ورود دانشجو‌معلمان به تولد محتوای کمک آموزشی استانداردعلی خاکی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توجه به تولید محتوای آموزشی توسط دانشجومعلمان این دانشگاه اظهار کرد: به تدریج شاهد آن هستیم که دانشجو‌معلمان در حوزه تولید محتوای کمک آموزشی وارد عمل شده‌اند و در نمایشگاه فن‌بازار امسال هم شاهد حضور پر رنگ آنها بودیم.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه پیشرفت ها، در حوزه یادگیری خلا هایی وجود دارد که دانشجو‌معلمان می‌توانند  در بهبود آن کمک کننده باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه از دستاورد‌های دانشجو‌معلمان از طریق دانشگاه و آموزش و پرورش حمایت می‌کنیم، گفت: معاونت توسعه دانشگاه هم به طور غیر مستقیم وارد عمل شده است و منابع اقتصادی لازم را در اختیار دانشجو‌معلمان پژوهشگر قرار خواهد داد.

خاکی تصریح کرد: با توجه به ماموریت دانشگاه فرهنگیان، دانش‌آموختگان و دانشجو‌معلمان که امکان تولید محتوا و کمک به حل مسائل آموزش و پرورش را داشته باشند  حمایت می‌شوند و در این مورد به طور جدی اقدام کردیم.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه فرهنگیان یادآوری کرد: سعی بر این است تا طرح ها و برنامه ها برای بهبود و بهسازی نظام تعلیم و تربیت باشد و در زمینه های مختلف آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام/

حمایت از طرح های کمک آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار