سرمربی تیم بسکتبال بانوان "نامی نو" اصفهان گفت : در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان ، بازی مقابل تیم بهمن تهران بازی خوب و دشواری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سپیده جعفری سرمربی تیم بسکتبال بانوان "نامی نو" اصفهان در خصوص بازی با گروه بهمن تهران در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان ، اظهار کرد : بازی مقابل تیم بهمن تهران بازی خوب و دشواری خواهد بود؛ زیرا این رقابت بر سر صدرنشینی تیم است ، بنابراین شاهد بازی حساس و مهمی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در دور رفت، این مسابقه به نفع تیم نامی نو به پایان رسید، افزود: همه تیم‌ها با تمام توان بازی می‌کنند تا چیزی از دست ندهند؛ تیم نامی نو نیز بسیار تلاش می‌کند و برای کسب مقام نخست در گروه می‌جنگد.

 سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان در خصوص مصدومیت فروغ طباطبایی ، تصریح کرد : مصدومیت طباطبایی مسئله جدی نیست و امیدوارم برای مسابقه در مقابل گروه بهمن آماده شود.

جعفری تصریح کرد: از شروع این لیگ هدفمان رسیدن به قهرمانی بوده است. بازیکنان نامی نو تا کنون به خوبی در مسابقات حاضر شده‌، بازی خوبی ارائه داده‌اند و غیرت خود را به نمایش گذاشته‌اند. تمام تیم نامی نو به غیر از دو بازیکن، بازیکنان بومی هستند؛ این مسئله به یکدست شدن و هماهنگی تیم کمک می‌کند تا بتوانیم تا انتهای لیگ با همین توان پیش برویم.

انتهای پیام/م

دختران "نامی نو" تا کنون بازی خوبی ارائه داده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.