عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از انتخاب ۳ نفر از اعضای این کمیسیون برای حضور در تلفیق بودجه سال ۹۸ خبر داد.

اعضای کمیسیون کشاورزی برای حضور در تلفیق بودجه ۹۸ انتخاب شدندعلاء‌الدین خادم عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون، گفت: در این جلسه بعد از رأی‌گیری بنده به همراه پاپی‌زاده نماینده دزفول و وقفچی نماینده زنجان به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ از این کمیسیون انتخاب شدیم.

وی ادامه داد: همچنین بحث اجرای بند (خ) امحال وام‌های کشاورزی بررسی شد، کشاورزانی که از خشکسالی و سیل آسیب دیده‌اند بر اساس این مصوبه می‌توانند وام‌های خود را با مهلتی دوساله پرداخت کنند، اما متأسفانه دولت این مصوبه را در برخی استان‌ها به درستی اجرا نمی‌کند.

خادم تصریح کرد: دولت برای سقف پرداخت این امحال ۲ هزار میلیارد تومان بودجه قرار داده است در صورتی که نیاز کشاورزان بیشتر از این مقدار است، لذا با وجود متقاضیان بسیار، بانک‌ها در کمک به کشاورزان تعلل می‌کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: تبصره ۱۶ بند ۹ مربوط به بخشودگی جرایم دیرکرد وام‌ها هم بررسی شد و قرار است با پیگیری‌های مجلس در صورت تأیید این مصوبه از سوی شورای نگهبان تا قبل از سال جدید به اجرا درآید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار