شهرام صارمی گفت:کمک به گروه‌های جوان و دانشجویان از اهداف مهم انجمن است تا انگیزه برای پیشرفت در علاقه‌مندان به موسیقی ایجاد شود.

کمک به گروه های جوان و دانشجو از اهداف انجمن استبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهرام صارمی، آریا عظیمی‌نژاد، علی باستانی‌نژاد و امیرعباس ستایشگر  اعضای جدید هیأت مدیره انجمن موسیقی استان تهران اخیرا برای بررسی فعالیت ها و برنامه ریزی برای ارتقای انجمن جلسه ای برگزار کردند.محمدحسین اسماعیلی معاون هنری ارشاد استان تهران در دیدار اخیر با اعضای جدید هیأت مدیره انجمن موسیقی  با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجمن در دوره گذشته، برای دوره جدید و فعالیت های جدید این انجمن به منظور پیشرفت جوانان در عرصه موسیقی ابراز امیدواری کرد.

شهرام صارمی عضو جدید این انجمن و دبیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره‌ موسیقی فجر درباره‌ اعضای جدید انجمن موسیقی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چند وقت پیش صحبت انتخاب من و چند تن از اعضای انجمن مطرح بود؛ با توجه به جلسات و گفتگو ها در نهایت به این نتیجه رسیدیم که مسئولیت را بپذیریم.

وی با اشاره به اهداف انجمن موسیقی در دوره‌ جدید اظهار کرد: توجه به هنر موسیقی و تلاش برای ارتقای آن از جمله نکات مورد توجه ما است.

صارمی با بیان اینکه کمک به گروه‌های جوان و دانشجویان از اهداف مهم و اولویت‌های اولیه است،گفت: با توجه به گرانی سالن ها، تلاش می‌کنیم که تخفیف‌هایی برای گروه‌های جوان در نظر بگیریم تا انگیزه و امید برای پیشرفت در علاقه‌مندان به هنر موسیقی ایجاد شود.

انتهای پیام/

اعضای جدید انجمن موسیقی مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار