سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: توجه ویژه به اشتغال و توسعه عمرانی بخش های مختلف در استان اردبیل باید در اولویت کار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در مراسم معارفه در شهرستان نمین با بیان اینکه رفع دغدغه ها، نگرانی ها و مطالبات مردم از جمله وظایف خطیر مسئولان است، اظهار کرد: توجه ویژه به اشتغال و توسعه عمرانی بخش های مختلف در استان اردبیل باید در اولویت کار باشد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با بیان اینکه مردم سرمایه های عظیم اجتماعی و انسانی برای هر حکومت هستند، ادامه داد: رفع نیازهای مردم توسط نهادهای حاکمیتی نیازمند هم افزایی و دوری از بخشی نگری است.
شیری آراسته در ادامه با اشاره به اینکه تمامی امور مرتبط با مردم باید اخلاق مداری، مسئولیت پذیری و اخلاص انجام گیرد، گفت: با بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها باید پتانسیل های اقتصادی و عمرانی بخش های مختلف تقویت و توسعه یاید.
در این مراسم، با حکم استاندار اردبیل، صفر جعفرلو به عنوان معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان نمین، نورالدین مرادی بعنوان بخشدار جدید بخش ویلکیج و یوسف کریمی بعنوان سرپرست بخشداری بخش مرکزی نمین معرفی شدند.
انتهای پیام/ح

رفع دغدغه ها، نگرانی ها و مطالبات مردم از جمله وظایف خطیر مسئولان است

برچسب ها: اشتغال ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.