رئیس دانشگاه آزاد گفت: پروژه تله‌کابین علوم و تحقیقات برای استفاده دانشجویان نبوده و زمان مدیریت وقت ناقص اجرایی شده بود.

مخلص همه شما دانشجویان هستنمبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز یکشنبه نهم دی‌ماه با دانشجویان حاضر در دانشگاه علوم و تحقیقات دیدار و با آنان گفت‌وگو کرد.

وی در حاشیه تجمع دانشجویان با اشاره به مطالبات و خواسته‌های صنفی دانشجویان اظهار کرد: مدیران و رؤسای دانشگاه آزاد موظف هستند درباره اتفاقاتی که در دانشگاه رخ داده است شفاف‌سازی کنند، رفع نیازهای دانشجویان وظیفه ماست.

رئیس دانشگاه آزاد درباره تله کابین دانشگاه بیان کرد: پروژه تله‌کابین برای استفاده دانشجویان نیست بلکه این پروژه با مقاصد تفریحی در زمان مدیریت وقت طراحی و البته به صورت ناقص اجرایی شده بود.

وی با بیان اینکه پیمانکار حمل و نقل پیشین بازداشت شده است، گفت: طی روزهای آینده ناوگان حمل‌و‌نقل با اتوبوس‌های جدید در واحد علوم و تحقیقات مستقر می‌شوند و کار خود را آغاز می‌کنند.

گفتنی است؛ دانشجویانی که برای ادای احترام و گرامیداشت یاد همکلاسی های خود در محل حادثه واژگونی اتوبوس حضور داشتند، ضمن صحبت با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود را با وی مطرح کردند.

انتهای پیام/

حضور رئیس دانشگاه آزاد در میان دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
به فکر دانشگاه ازاد بروجرد هم باشید جاده وحشتناک و باریک و اتوبوس های فرسوده شرکت واحد
آخرین اخبار