رئیس انجمن بوچیا گفت: این رشته از نظر تجهیزات ورزشی پر هزینه است و در لیست رشته‌های گران قیمت قرار دارد.

طباطبایی: بوچیا رشته گران قیمتی است/کار ما با دلسوزی پیش نمی‌رودسید مسعود طباطبایی رئیس انجمن بوچیا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بوچیا رشته تازه تاسیسی در کشور است که برای توسعه و پیشرفت نیاز به حمایت مسئولان ورزشی کشور دارد چرا که تجهیزات این رشته بسیار پر هزینه است و بوچیا در لیست رشته‌های گران قیمت قرار دارد.

مشکل اصلی ما شناخت کم جامعه در مورد بوچیا است

او ادامه داد: مشکل اصلی ما شناخت کم جامعه در مورد بوچیا است و ما با برگزاری رقابت‌های مختلف در تلاش هستیم تا این رشته ورزشی را به مسئولان و جامعه معرفی کنیم تا آن‌ها با حمایت مالی بتواند مسیر را برای تهیه تجهیزات و گسترش این رشته در استان‌ها مختلف کشور فراهم کنند.

کار بوچیا با دلسوزی پیش نمی‌رود

رئیس انجمن افزود: کار این رشته تنها با دلسوزی پیش نمی‌رود و باید توافقاتی که بین مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک با سایر نهاد‌ها صورت می‌گیرد اجرایی شود تا فضا برای ورود افراد به این رشته مهیا شود. رمپ‌هایی که ما برای ورزش بوچیا استفاده می‌کنیم هزینه زیادی باید برای تهیه آن پرداخت شود و ما نیاز به همراهی مسئولان داریم.

تاکنون مسئولان فدراسیون با برنامه‌های ما مخلفت نکردند

طباطبایی بوچیا را رشته مدال آور دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه بوچیا رشته مدال آوری است و ملی پوشان ما در بازی‌های آسیایی جکارتا موفق به کسب مدال شدند محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین تمام حمایت خود را از این رشته دارند و تاکنون با برنامه‌های انجمن مخالفت نکردند.

رئیس انجمن بوچیا بیان کرد: در حال حاضر برنامه مسابقات قهرمانی کشور و رقابت‌های بین المللی را با مسئولان فدراسیون مطرح کردیم و با هر کدام از این رقابت‌ها موافقت شود برنامه‌های تیم ملی و مسابقات را هماهنگ می‌کنیم.

طباطبایی در پایان گفت: هنوز کادر فنی تیم‌های ملی و برنامه‌های اردویی مشخص نشده است و در صورتی که مسئولان فدراسیون با برنامه‌های انجمن موافقت کنند وضعیت تیم و اردوهارا مشخص می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

سیاوشی: به دنبال پیشبرد برنامه‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم

جوانمردی: موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار