کولیوند گفت: سه مصدوم حادثه علوم و تحقیقات در بخش آی سی یو بستری بوده و سه دانشجو دیگر تحت عمل جراحی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند در حاشیه عیادت از دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات در بیمارستان امام خمینی درباره آخرین وضعیت دانشجویان حادثه دیده در سانحه واژگونی اتوبوس گفت: خوشبختانه دانشجویانی که در بیمارستان امام خمینی در بخش آی سی یو بستری هستند هوشیاری خود را بدست آوردند و وابسته به دستگاه تنفس مصنوعی نیستند و شرایط جسمی آن‌ها دیگر حاد نیست.

۳ مصدوم حادثه علوم و تحقیقات تحت عمل جراحی هستند/ وضعیت همه دانشجویان رو به بهبود است

وی افزود: کادر بیمارستان حضرت امام فعالیت‌های بسیار خوبی را در روند بهبودی این بیماران انجام دادند و حتما دعای خیر مردم همراه دانشجویان بوده است.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه هیچ گونه کمبود دارو و تجهیزات پزشکی وجود ندارد، کرد: ۳ دانشجو اکنون در بخش آی سی یو بستری هستند و ۳ دانشجو در اتاق عمل تحت عمل جراحی هستند و دارو و اقلام دیگری کمبود نداریم و اگر موردی هم کمبود هم داشته باشیم کمبود را وزارت بهداشت بلافاصله برطرف خواهد کرد.

۳ مصدوم حادثه علوم و تحقیقات تحت عمل جراحی هستند/ وضعیت همه دانشجویان رو به بهبود است

وی یادآوری کرد: دانشجویان زمانی که به بیمارستان منتقل شدند کاملا بیهوش و به کما رفته بودند و شرایط بسیار سختی داشتند و امیدی به زنده ماندن سه نفر از دانشجویان نبود، اما با تلاش کادر پزشکی بیمارستان و امکاناتی که وجود داشت و خدمات شبانه روزی اکنپن از وضعیت خوب جسمانی برخوردار هستند.

کولیوند گفت: در حال حاضر سایر دانشجویان در بیمارستان حضرت رسول، خاتم، بیمارستان عرفان، بستری هستند که آن‌ها نیز از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار هستند.

۳ مصدوم حادثه علوم و تحقیقات تحت عمل جراحی هستند/ وضعیت همه دانشجویان رو به بهبود است

انتهای پیام/

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات 

برچسب ها: وزارت بهداشت ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار