حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در همدان گفت:: مردم با وجود مشکلات اقتصادی در صحنه حاضرند که این از بزرگواری آنان است.

حضور مردم در صحنه ها از بزرگواری آنان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در همدان گفت: همه ما با در هر مقام و منزلتی که باشیم باید در راه رفع مشکلات مردم تلاش کنیم تا بخشی از حماسه آفرینی های مردم را جبران کرده باشیم .

وی  از مردم ومسئولان خواست با التزام به قانون راه هرج ومرج طلبان را ببندند.

خطیب موقت جمعه تهران به شکستهای مفتضحانه آمریکا واسرائیل در منطقه اشاره کرد و افزود : ترامپ ودولت خبیث آمریکا پس از هزینه هفت تریلیون دلاری در عراق دزدکی به آنجا می روند و از سوریه هم عقب نشسته اند که این موضوع همراه با بازگشت اقتدار اسلامی به عراق، افغانستان، سوریه، یمن، بحرین و دیگر بلاد اسلامی ناشی از الگو پذیری این کشورها از نظام مردم سالار جمهوری اسلامی ایران است .

وی به چهل سالگی انقلاب اشاره و ابراز کرد : در طول چهار دهه گذشته مردم ایران زمین با تبعیت از رفتارهای ائمه و پیامبر اکرم تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و در گوشه وکنار این سرزمین با نثار جان خویش زیاده خواهی های فتنه گران داخلی وخارجی را ناکام گذاشتند.

سخنران مراسم نهم دی در همدان با تشریح فتنه ۸۸ نیز گفت : تاریخ نشان داده است همیشه کسانی که از داخل وبا نفاق علیه مردم وارزشها اقدام کرده اند در بعضی از موارد نیز موفق شده اند اما ملت ایران با بصیرت مثال زدنی خود دست فتنه گران را خواندند و با هوشیاری توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.

حجت الاسلام ابوترابی ادامه داد: ولایت فقیه پاسدار مردم، میهن و منافع ملی است و با تمام قوا از جمهوریت کشور دفاع می کند

وی اظهار کرد: اگر امروز سران فتنه در حصر هستند ومحاکمه نمی شوند به واسطه رافت اسلامی است و در صورتی که توبه کنند و به گناهان خود اعتراف نمایند ملت دوباره پذیرای آنها خواهد بود.

انتهای پیام/ ش

ولایت فقیه پاسدار مردم، میهن و منافع ملی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.