فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمدگفت: حضور گسترده مردم در مراسم بزرگ داشت ۹ دی نشان از ولایت مداری و آمادگی مردم برای مقابله با نقشه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  سردار مهدی انصاری در مراسم گرامیداشت ۹ دی ماه در دهدشت این روز را روز بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دانست و گفت: ۹ دی ماه یوم الله است و روز بندگان خوب و خالص خدا و بر همگان واجب است این روز بزرگ و ماندگار را که مردم با بصیرت ایران اسلامی هوشیارانه توطئه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند، گرامی بدارند.  

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این روز ملت بصیر، قدرشناس و خداشناس ایران اسلامی به تبعیت از ولایت فقیه آن چنان سیلی محکمی به دشمنان این نظام زدند که در تاریخ ماندگار شد.

وی فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایران را مبارزه با استکبار و نظام سلطه عنوان کرد و گفت: سران فتنه و فتنه گران ۹ دی ماه سال ۸۸ کسانی بودند که خام توطئه‌های دشمنان این نظام و انقلاب شدند و با هوشیاری و حضور محکم مردم در صحنه، به زباله دان تاریخ پیوستند.

انصاری با بیان اینکه دشمنان و سران فتنه، مخالفان را به خیابان‌ها کشاندند و با تظاهرات خیابانی قصد داشتند تا ضربه‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند افزود: برنامه ریزی توطئه و آشوب سال ۸۸ چندین سال طول کشید و هدف اصلی آن‌ها سرکوب کردن نظام اسلامی بود، اما دشمنان نادان غافل از این بودند که ملت ایران بیدار است و هیچ گاه در تاریکی‌ها راه را گم نکرده اند و پیرو ولایت فقیه بودند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دشمنان این ملت بیکار ننشسته اند و در تدارک فتنه‌های جدید برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما غافل از آنند که مردم ولایت مدار ایران اسلامی هوشیارند و برای امتحانات سنگین‌تر از این نیز کاملا آماده اند.

 انتهای پیام/غ

ولایت مداری مردم در حماسه ۹ دی

برچسب ها: 9 دی ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.