به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امروز انقلاب در آستانه ۴۰سالگی چون درختی تناور است و فتنه‌ها و توطئه‌های مختلفی در این چهار دهه ایران اسلامی را تهدید کرده است اما همیشه به برکت خون شهدا، ولایت‌فقیه و حضور درصحنه مردم، انقلاب روزبه‌روز قوی‌تر شده است.

وی در ادامه افزود: ۹دی از دو جنبه دارای اهمیت است نخست اینکه بار دیگر مردم نشان دادند که با ولایتمداری و آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه هستند و دوم اینکه بیگانگان متوجه شدند بار دیگر آرزوی براندازی در این نظام اسلامی را باید به گور ببرند.

شکری بابیان اینکه امروز دشمنان نیز از توطئه‌هایشان سودی نمی‌برند چراکه مردم ما درصحنه حضور دارند، بیان کرد: ۹ دی یک خیزش بود که نشان داد مردم ما در بزنگاه‌ها به میدان آمده و طومار تمام فتنه‌گران و براندازان داخلی و خارجی را در هم می‌پیچند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه مردم پشتیبان انقلاب هستند، تأکید کرد: مردم ایران اسلامی بارها و بارها نشان داده‌اند که در پشتیبانی از ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی همیشه آمادگی دارند.

انتهای پیام / گ

انقلابی‌گری و ولایتمداری مردم ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.