رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با استقبال از برنامه های حوزه جوانان گفت: در مجلس از طرح و برنامه های دولت در حوزه جوانان حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست مجمع سمن های جوانان استان کرمان با محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در این جلسه به میزبانی کرمان در نشست مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان طی بهمن ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان در کرمان فرصت مناسبی است تا ظرفیت های این استان را به نمایندگان جوانان کشور معرفی کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با استقبال از برنامه های حوزه جوانان افزود: در مجلس از طرح و برنامه های دولت در حوزه جوانان حمایت خواهیم کرد.

پورابراهیمی با تاکید بر حمایت از اختصاص ردیف های اعتباری برای سمن ها در بودجه سال 1398 تصریح کرد: در اولین فرصت جلسه تخصصی در این خصوص، با نمایندگان سمن ها برگزار خواهیم کرد.

روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز، ضمن ارائه ی گزارشی از برنامه های نشست مجمع ملی سمن های جوانان کشور در کرمان گفت: نداشتن ردیف اعتباری استانی برای فعالیت های سمن های جوانان یکی از مشکلات این حوزه است که امیدواریم در آینده با حمایت مجلس این مهم مرتفع شود.

وی با اشاره به توانمندی سمن های جوانان در فضای مجازی و مدل موفق خانه های جوانان در توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان افزود: از مجلس می خواهیم که از سرفصل تولید محتوا در فضای مجازی توسط وزارت ورزش و جوانان که اولین بار در لایحه دیده شده و نیز توسعه خانه جوانان حمایت ویژه ای داشته باشد.

سجاد مزنگ زاده، رئیس مجمع سمن های جوانان استان کرمان هم با بیان ظرفیت های سمن های جوانان گفت: با توجه به اینکه بودجه سال آینده در حال بررسی است از جنابعالی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می خواهیم، در برنامه بودجه سال 98 ردیف اعتباری به سمن های جوانان اختصاص داده شود.

وی با اشاره به قوانین در اختصاص بودجه های فرهنگی توسط بخش صنعتی و همچنین برون سپاری برخی از برنامه های نهادهای دولتی خواستار توجه بیشتر نمایندگان و تشریح قوانین در این خصوص در راستای حمایت از سمن ها شد.

انتهای پیام/ب

نشست مجمع سمن های جوانان استان کرمان با پورابراهیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار