پس از استعفا جواد نکونام از سرمربیگری نساجی مازندران گزینه‌های متعددی به عنوان جایگزین او مطرح شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های اوساسونا اسپانیا، استقلال تهران، سایپا، العربی قطر و ... را دارد، در تیم‌های خونه به خونه بابل و تیم ملی فوتبال ایران مربیگری کرد و موفق شد با نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کند و مربیگری در لیگ برتر را با سرخپوشان مازندرانی تجربه کرد.

نساجی در فصل نقل و انتقالات عملکرد به نسبت خوبی داشت و بازیکنان زیادی را هم جذب کرد، اما مشکلات مالی و ... اعضای این تیم را اذیت کرد تا اینکه نکونام استعفا کرد و با پیکانی‌ها به توافق رسید. نساجی در نیم فصل نخست لیگ برتر با کاپیتان سابق اوساسونا ۱۶ امتیاز گرفت و در رده دهم جدول قرار گرفت.

پس از اینکه نکونام از نساجی رفت، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران بیان کرد، درصدد به خدمت گرفتن مربی جدیدی است، زیرا جواد نکونام دیگر مربی این تیم نیست. از دراگان اسکوچیچ، محمود فکری و فرهاد مجیدی به عنوان گزینه‌های هدایت این تیم نام می‌برنند، اما احتمال اینکه اسطوره باشگاه استقلال تهران که قائمشهری است، هدایت این تیم را برعهده بگیرد، کم است.

محمود فکری سابقه هدایت نساجی‌ها را در کارنامه دارد و گزینه اصلی هدایت این تیم است. فکری در حال حاضر با شاهین بوشهر نتایج درخشانی در لیگ یک کسب کرد، اما مشکلات مالی باعث شد که او از جمع سرخپوشان جدا شود.

به هرحال نیم فصل دوم لیگ برتر از ۱۵ بهمن آغاز می‌شود و باید دید سرمربی تیم پرهوادار مازندرانی چه کسی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

زمان شروع تمرینات تیم فوتبال نساجی مشخص شد

مجیدی پدر شد

نکونام سرمربی پیکان شد + سوابق مربیگری


انتهای پیام/

گزینه های هدایت نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار