محمد نادری، مدافع تیم فوتبال کوتریک بلژیک با عقد قراردادی ۶ ماهه و قرضی به پرسپولیس تهران پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نادری، مدافع 22 ساله تیم فوتبال کوتریک بلژیک که سابقه بازی در تیم های سایپا، مقاومت تهران، تراکتورسازی تبریز و نساجی قائمشهر را دارد، دیروز (شنبه) با عقد قراردادی 6 ماهه و قرضی به پرسپولیس تهران پیوست. این بازیکن پس از جلسه‌ ای که با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، برای نیم فصل دوم به صورت قرضی به جمع سرخپوشان پیوست.

محمد نادری متولد 1375 است و اصالت تبریزی دارد. قد مدافع پرسپولیس 188 سانتیمتر است و می تواند در پست های دفاع چپ و دفاع وسط بازی کند. او زمانیکه خدمت مقدس سربازی را به پایان رساند، از سوی امیر قلعه نویی به تراکتورسازی دعوت شد و به این تیم پیوست اما سپس به صورت قرضی راهی نساجی مازندران شد تا در این تیم بازی کند اما پس از مدتی و به دلیل برخی مشکلات تراکتور، یحیی گل محمدی خواهان بازگشت او به جمع تراکتورسازان شد تا درخشش آغاز شود.

تراکتور به دلیل محرومیت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نمی توانست بازیکن جدید جذب کند و به همین دلیل با بازیکنان جوان درخشش خوبی داشت و محمد نادری هم توانست عملکرد مطلوبی به ثبت برساند. او در تراکتورسازی 3 بازی به عنوان دفاع چپ بازی کرد و در 21 مسابقه دیگر در دفاع وسط توپ زد تا مدافع مطمئن یحیی لقب بگیرد.

همچنین او در دوران خدمت مقدس سربازی کاپیتان تیم امیدهای مقاومت بود و در جریان دیدار تدارکاتی با تراکتورسازی، توسط امیر قلعه نویی سرمربی وقت تراکتورسازی کشف شد. البته پس از پایان لیگ هفدهم او هم لژیونر شد اما "یوس فاندرهایگه" مربی کوتریک به او اعتقادی نداشت و به تیم دوم تبعید شد. البته مصدومیتی که در ابتدای حضورش نصیب این بازیکن شد، سبب گردید تا نتواند در تیم بلژیکی عملکرد خوبی داشته باشد  به همین دلیل سرخپوش شد.

او که برای 6 ماه به پرسپولیس پیوسته بود، درباره حضور در تیم سرخپوش پایتخت بیان کرد: از اینکه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته ام، بسیار خوشحالم. پرسپولیس خانواده بزرگی دارد و هواداران بسیاری این تیم را حمایت می کنند. در حال حاضر قراردادم با پرسپولیس 6 ماهه است و  پس از این مدت درباره تمدید قرارداد و یا دائمی شدن آن تصمیم خواهم گرفت.


بیشتر بخوانید:

نادری به پرسپولیس پیوست

اولین خرید پرسپولیس فردا ثبت می‌کند/ طارمی در لیست برانکو نیست


انتهای پیام/

محمد نادری به پرسپولیس پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
خوش آمدی به باشگاه بزرگ پرسپولیس
آخرین اخبار