فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری زن و شوهری که با حضور در هتل ها و تالارهای عروسی اقدام به سرقت طلای کودکان می کردند خبر داد.

دستگیری سارقان زیورآلات کودکان در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ جمشید باقری، فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: پس از وقوع یک فقره سرقت طلای کودکان در مراسم عروسی در یکی از هتل های شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت:به گفته فرد مالباخته وی به همراه خانواده در مراسم عروسی یکی از اقوام در یکی از هتل های شهر همدان شرکت کرده و در پایان مراسم متوجه به سرقت رفتن یک رشته گردنبند طلای کودک پنج ساله خود شده بود.

سرهنگ باقری اضافه کرد: ماموران در بررسی ها متوجه شدند زن 33 ساله در مراسم عروسی با نزدیک شدن به آنها و جلب اعتمادشان، در یک لحظه غفلت خانواده گردبند دخترشان را به سرقت می برد.

وی در ادامه گفت: بررسی تصاویر دوربین های مداربسته هتل نشان داد که این زن به همراه مردی 37 ساله به عنوان مهمان وارد هتل شده و پس از سرقت با استفاده از خودروی ال 90 از محل گریختند.

    فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: هنگام بررسی این پرونده، 2 سرقت مشابه با یک شیوه از 2 هتل دیگر نیز به پلیس اطلاع رسانی شد.

وی بیان کرد: نتایج بررسی ها موید این بود که این سرقت ها نیز توسط این زوج در مراسم عروسی صورت گرفته است بنابراین تصویر متهمان در اختیار مدیران هتل ها قرار گرفت.

باقری خاطرنشان کرد: این زوج مجدد قصد سرقت با این شیوه را داشتند که چهره آنها توسط مسئولان هتل شناسایی و موضوع به عوامل فوریت های پلیسی 110 گزارش شد.

وی ابراز کرد: تیمی از ماموران واحد تجسس کلانتری 15 رسالت در هتل حضور یافته و پس از شناسایی نسبت به دستگیری سارقان اقدام کردند.

در بازرسی از منزل متهمان  زیورآلاتی به ارزش 300میلیون ریال کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ ش

سارقان زیورآلات کودکان در همدان دستگیر شدند

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.