رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری یک سارق مغازه که ۸ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی را از یک مغازه سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"سعید سلیمیان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تجهیزات پزشکی از مغازه وی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری سارق این مغازه شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه اش ۸ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی سرقت شده کشف شد.

سرهنگ سلیمیان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت:: اموال مسروقه نیز پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام ساخت و ساز، خرید یا اجاره محل کسب، به استحکام و ایمنی ساختمان به اندازه زیبایی آن اهمیت دهید و برای ایمنی بیشتر از تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین‌های مدار بسته، درب‌های ضد سرقت و... استفاده کنید.

 

 

انتهای پیام/م

دستگیری سارق تجهیزات پزشکی در اصفهان 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار