عضو شورای شهر تهران گفت: ورود آب باران به داخل ایستگاه جوادیه سبب نشت محوطه و تخریب سرویس‌های بهداشتی شده است.

بارندگی بخشی از مترو جوادیه را تخریب کردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در صدمین شورای شهر ایراد کرد با اشاره به بازدیدی که از ایستگاه مترو جوادیه داشته گفت: در این بازدید شاهد مشکلات زیادی بوده‌ام و طبق مشاهدات به دلیل نشست‌های صورت گرفته در محوطه خارجی این ایستگاه و شکاف در سطح زمین دسترسی اهالی محل به ایستگاه محدود و افراد برای رسیدن به ایستگاه باید مسیر طولانی را طی می‌کردند.

وی با بیان اینکه نشست محوطه باعث تخریب سازه سرویس‌های بهداشتی و غیر قابل استفاده شدن پارک ترافیک در جنب ایستگاه شده است، اظهار کرد: از دیگر مشکلات این ایستگاه نشت آب به داخل ایستگاه در هنگام بارندگی است.

عضو شورای شهر تهران افزود: مسئولان ایستگاه جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پله‌های برقی در مواقع بارندگی مجبور به قطع پله‌های برقی هستند که این وضعیت با توجه به تعداد پله‌های موجود در ایستگاه تا سطح زمین موجب ایجاد مشکلات زیادی برای استفاده کنندگان شده است.

حبیب‌زاده رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران با اشاره به بررسی‌های انجام شده ادامه داد: خوشبختانه به سازه اصلی و ساختمان‌های مرتبط به ایستگاه جوادیه آسیب جدی وارد نیامده است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی محوطه متروی جوادیه زیر سازی نامناسب و غیر اصولی است، اظهار کرد: این وضعیت موجب نشست‌های سراسری در محوطه پیرامون ایستگاه جوادیه شده که همین وضعیت موجب تخریب سرویس‌های بهداشتی و بسته شدن معبر عبوری اهالی جوادیه به داخل استگاه شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: تأسیسات شهری جنب ایستگاه مانند پارک ترافیک و بوستان شهید حججی بدون استفاده و به حالت تعطیل درآمده است.

حبیب زاده با تأکید بر اینکه مسئولان شرکت بهره‌برداری مترو باید اقدامات لازم جهت ایمن‌سازی محوطه را با هماهنگی منطقه ۱۱ شروع کنند، گفت: با توجه به قصور پیمانکار شایسته است موضوع بررسی و در صورت کشف تخلف اقدامات لازم با خاطیان انجام شود.

انتهای پیام /

برچسب ها: اخبار شهری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۹ دی ۱۳۹۷
این مترو فقط اسمش جوادیه است و خارج از جوادیه است
آخرین اخبار