رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از دستگیری راهزن وقاچاقچی مسلح مواد مخدر که در پوشش ماموران اقدم به اخاذی می‌کرد، در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ علی اصغر عبادی نیک رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: راهزن وقاچاقچی مسلح مواد مخدر که در پوشش ماموران اقدم به اخاذی می‌کرد دستگیر شد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی با سلاح و مهمات غیر مجاز اقدام به شرارت، راهبندان و اخاذی در پوشش لباس فرم مأمور می‌کنند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: پس از بررسی‌های اطلاعاتی وحضور در منطقه هدف، هویت متهمان که در پوشش مامور نسبت به ایجاد رعب وحشت، راهزنی و قاچاق مواد مخدر به صورت مسلحانه اقدام می‌کردند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ علی اصغر عبادی نیک افزود: از محل اختفاء متهمان واقع در روستای "گودو" شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل مذکور یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و تعداد ۹ عدد فشنگ، یک دست لباس نظامی، تعداد ۴۵ عدد دستبند پلاستیکی و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی گفت: با توجه به اعترافات متهم و اسناد موجود، هویت دو متهم دیگر این پرونده نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ز


دستگیری راهزن در پوشش مامور در بندرعباس

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.