نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که فقط ۲۲ درصد مردم آمریکا اعلام کرده‌اند که در انتخابات ۲۰۲۰ «قطعا» به دونالد ترامپ رأی می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی اخیر «هاروارد کپس/هریس» نشان داد که فقط 22 درصد مردم آمریکا اعلام کرده اند که در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری این کشور «قطعا» به دونالد ترامپ رأی می دهند.

در این نظرسنجی از شرکت کنندگان پرسش می شد که اگر دونالد ترامپ در انتخابات آتی آمریکا (2020) شرکت کند، چه تعداد آنها «قطعا» یا «احتمالا» به وی رأی می دهند؟ چه تعداد «قطعا» یا «احتمالا» به یک نامزد حزب دموکرات رأی می دهند؟ و چه تعداد به یک نامزد دیگر از حزب مستقل رأی خواهند داد؟

22 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که «قطعا» به دونالد ترامپ رأی می دهند و 11 درصد هم گفتند که «احتمالا» به او رأی خواهند داد. همچنین 33 درصد اعلام کردند که «قطعا» به یک نامزد حزب دموکرات رأی می دهند و 11 درصد هم گفتند که «احتمالا» به یک نامزد حزب دموکرات رأی خواهند داد. 11 درصد دیگر هم اعلام کردند که یک نامزد مستقل را انتخاب خواهند کرد.

در این نظرسنجی همچنین 13 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که هنوز از بابت انتخاب خود مطمئن نیستند. این نظرسنجی از تاریخ 24 تا 26 دسامبر سال جاری میلادی روی 1473 شرکت کننده انجام شد.

برخی از نظرسنجی های دیگر حاکی از آن است که دونالد ترامپ در انتخابات 2020 شکست پذیر خواهد بود. این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا پیشتر مدعی شد بدون شک در انتخابات آتی آمریکا هم پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار