حمید باقری‌درمنی معروف به سلطان‌قیر از مفسدین اقتصادی بود که هفته قبل اعدام شد. چهارشنبه مراسم ختمی در مسجد شهرک غرب برگزارشد و میزبانان سفره‌ای در رستوران برج لیدوما برای مهمانان پهن کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر فوت افراد معروف و مشهور غیرسیاسی بازتاب‌های عجیب و گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای کشور داشته و همواره با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. مرتضی پاشایی، وحید مرادی، امیرمنصور آریا، مه‌آفرید خسروی و...؛ هر کدام در نوع خودشان جالب و بحث برانگیز بوده‌اند. همین موضوع باعث شد تا به محض دیدن آگهی مراسم ختم حمید باقری درمنی، تصمیم بگیرم تا در این مراسم حضور پیدا کنم؛ اما بر خلاف آنچه تصور می‌شد مراسم ختم درمنی چندان شلوغ نبود و در سکوت خبری هم برگزار شد.

در مراسم ختم باقری‌درمنی چه گذشت؟
مراسم ختم حمید باقری درمنی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. از ورودی مسجد با دسته‌گل‌های بسیار بزرگ و احتمالا چند میلیونی مواجه می‌شدی که روی هر کدام یکی از اسامی نامی آشنا نوشته شده بود. جلوی مسجد، اما چندین ماشین پلیس مستقر شده بود که به نظر خیلی عادی نمی‌آمد.

جلوی درب ورودی، افرادی ایستاده بودند که ظاهرا بسیار ناراحت و بهت زده بودند؛ گویی این شایعه که برخی از عوام همیشه می‌گویند «سلطان‌ها را اعدام نمی‌کنند و با یک نام مستعار در گوشه دیگر دنیا زندگی می‌کنند!» صرفا در تاکسی‌ها قابل استناد است. اینجا، اما خبری از این شایعات نبود. باقری درمنی -همچون سایر دانه‌درشت‌ها- واقعا اعدام شده بود و عکسی که از سالن شستشوی بهشت زهرا منتشر شده بود، در حالیکه نام «مرحوم باقری درمنی» در آن دیده می‌شد، حسابی در فضای مجازی دست به دست شده بود.

در مراسم ختم باقری‌درمنی چه گذشت؟
به سالن ورودی مسجد که رسیدیم، حدودا ۵۰ تا ۶۰ نفر مهمان آمده بودند که در این میان خبری از چهره‌های شناخته شده نبود. مهمانان به دو دسته تقسیم می‌شدند؛ افرادی که از دوستان و آشنایان خانواده باقری و همسرش خانواده مشفقی بودند و تعدادی از اقوامشان که از روستای درمن استان اراک آمده بودند.

صاحبان عزای این مراسم، ۴ برادر باقری درمنی و خانواده همسرش (مشفقی) تشکیل می‌دادند که البته مجید باقری درمنی یکی از برادران حمید باقری درمنی نیز در این مراسم حاضر نبود. باقری درمنی تنها یک فرزند به نام دانیال دارد که از صحبت‌های مجری مراسم برمی‌آمد در ایران است و در مراسم هم حضور دارد.

هنگامی که فرشته مرگ می‌آید نگاه نمی‌کند ثروتمندی یا مستمند...

قاری مجلس مراسم را با خواندن آیاتی از سوره یاسین شروع کرد و پس آن قدر و حمد و توحید را یکی پس از دیگری خواند. مجری مراسم هم از هنگامی که شروع به صحبت کرد از دل نبستن به دنیا گفت و از وفا کردن مال دنیا به آدمیزاد! مجری می‌گفت: «هنگامی که فرشته مرگ درب خانه آدم را می‌زند نگاه نمی‌کند که تو ثروتمندی و یا مستمند.» مجری بار‌ها و بار‌ها از مال دنیا گفت.

مجری مراسم در ادامه صحبت‌هایش گفت: هیچ راه فراری از حکومت عدل نیست و در ناز و نعمت هم که باشی روزی باید پاسخگوی اعمال خود باشی.

​روحانی مراسم، اما در میان صحبت‌هایش به کیفیت عقوبت الهی هم اشاره کرد و از عشق و علاقه خداوند برای بخشیدن بندگانش گفت و از جزایی که بندگان باید بابت حق الناس بپردازند.

روحانی مراسم ختم باقری درمنی می‌گفت: به هیچ فردی برای مال دنیا و ثروتش به کسی احترام نگذارید و از او نترسید، چرا که تنها هیچی که ارزش احترام دارد انسانیت است و فردی که درست زندگی می‌کند.

جای خالی برادر فراری...

در این مراسم بار‌ها از قول یکی از برادرانش به نام مجید به مهمانان خوش‌آمدگویی می‌شد و متقابلا از سوی مردم نیز از دست دادن حمید را به او تسلیت می‌گفتند. مجید یکی از ۵ برادر باقری‌درمنی است که هم اکنون متواری شده و قوه قضاییه دنبال اوست. او مدیرعامل وقت شرکت فجر گستر نوین است که با مشارکت در کلاهبرداری از شرکت پالایش نفت جی و بیمه ایران با ایجاد شبکه چند نفری فساد به برادرش خدمت‌رسانی می‌کرد و گویا از کشور هم گریخته است.

در مراسم ختم باقری‌درمنی چه گذشت؟
در میان تاج گل‌ها؛ دسته گل بزرگی از سوی همسایگان و اهالی برج صحرا تقدیم شده بود. برج صحرا از معروف‌ترین برج‌های خیابان فرشته است که باقری درمنی در آنجا ساکن بوده و هر واحد آن، قیمت‌های نجومی دارد.
در مراسم ختم باقری‌درمنی چه گذشت؟
‌مهمانی در برج‌لیدوما

مجری مراسم، اما در نهایت اعلام کرد: بازماندگان خانواده درمنی سفره احسانی را در رستوران برج لیدوما پهن کرده‌اند و از حاضرین دعوت کردند که به برج لیدوما که در روبروی این مسجد قرار دارد بروند.

در مراسم ختم باقری‌درمنی چه گذشت؟
در منوی این رستوران یک پرس جوجه کباب ۵۵۰.۰۰۰ ریال، یک پرس کباب کوبیده ۴۵۰.۰۰۰ ریال و یک چلوکره خالی ۱۰۰.۰۰۰ ریال سرو می‌شود.

البته نکته جالب توجه دیگر این است که در ابتدای ورود به وبسایت اینترنتی این رستوران با این جمله مواجه می‌شوید: «به علت بدحسابی، این وب سایت تا اطلاع ثانوی غیرفعال می‌باشد.»
 
منبع : مهر 
 
انتهای پیام/
 
در مراسم ختم باقری‌درمنی چه گذشت؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۰ دی ۱۳۹۷
واقعا خیلی آدم باید رو داشته باشه که واسه یه همچین بزرگی مراسم هم بگیره! اونم همچین مراسم بزرگ و باشکوهی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ دی ۱۳۹۷
طرف جنس گرون ميفروشه و تعزیرات ميره جریمه میکنه یعنی فروشنده از مردم پول رو گرفته و دولت هم جریمه کرده یعنی از اون گرون فروشيه فروشنده که از جیب ملت در آمده سهم میگیره! اگر این پولها رو از این اختلاس گران و فروشنده ها میگیرند باید در یک حساب بره و بین کل جامعه مثل یارانه به هر نفر تعلق یابد ، به این میگن عدالت اجتماعی . نه اینکه بره تو حساب دولت
Iran (Islamic Republic of)
امیر دالوند
۲۳:۱۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
با اعدام شدن سلطان قیر،قیر ارزون ک نشد هیچ کشید بالا،چ رسد ب اقلامی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
خودمونم جای اوبگذاریم ایااگرمامی توانستیم این کاررانمی کردیم ماکه همه چی برای خودمون می خواهیم ببینیم یک مشکل برادرمومن راحل کرد ه ایم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
خواهشا به تخلف بانک انصار در خصوص بیمه وام رسیدگی کنید که اول بیمه میکنند و پولش و میگیرند و بعد از اعلام خبر فوت به بانک پول و برگشت میدهند و میگویند بیمه شامل حالش نمیشده ما فرم و تعهد داریم ولی اگه نفر زنده باشه هم قسط وام و تا اخر باید بده هم پول بیمه رو و خبری از برگشت پول نیست.ایا این دزدی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
سلام
من نزدیک دو سال خانواده خانومم درخواست نفقه کردن تا حالا ۵ میلیون براشون ریختم و چون نداشتم بقیه اش رو نریختم حالا نزدیک ده ماه است که نفقه دومش رو نریختم اونا هم شکایت نکردن،بنظرم چون فهمیدن من سرکار میرم شکایت نکردن. دوستان اگه میشه راهنمایی کنید ما هنوز توی دوران عقدیم و من از اول هیچ علاقه ای به ایشون نداشتم و خیلی با هم تفاهم داریم اختلاف سنیمون هم ۱۱ ساله،بنظرتون اگه خواسته باشیم روزی ادامه بدیم این زندگی دوام داره یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Germany
مریم
۱۸:۰۳ ۰۹ دی ۱۳۹۷
برادر من اگر در دوران قبل از ازدواج هستین خانم شما از حق حبس استفاده میکنه و از لحاظ قانون شما بازنده هستین نمیشه گفت که من امروز از کسی خوشم میاد فردا نه چرا با سرنوشت یک نفر بازی میکنید اگر تفاهم دارید با احساساتتون مبارزه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
داداش نفقه برای تمکینه اگه ازدواج نکردین اینقدر نفقه؟ درضمن اگه چیزی به دلت نیست ونمیتونی باش کناربیایی قیدش رابزن تا هردو زندگی تازه ای شروع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
باید فریدون هم اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
من فکر می کنم زنده و در گوشه ای از این جهان به زندگی لاکچری خود ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
کمتر فیلم هالیوودی بالیوودی ببین!
Germany
جواد
۱۵:۱۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
یک مفسد جامعه اعدام شده مراسمش چی بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
خدا نیامرزدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
معمولا پشت سر مرده میگن خدا بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
اگر قوه قضاییه همه پولهای دزدی را ازشون پس میگرفت باید همشون میرفتن مستاجری
United States of America
علی
۱۳:۵۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
این پول ملت پول ملتی که دوستان تو کامنتها تکرار میکنن الان کجاست ؟؟چرا ما هیچوقت تو سفره هامون حسش نمیکنیم !!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
ظاهرا هنوز خانوادش تو خوابند این همه پول هزینه چنین فرد بشه متاسفانه این. پولها مال مردم هست و روزی جنایتکاران به سزای اعمالشان خواهند رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
این جمله را مستقیماپیرمرد لباس کهنه فروش که مغازه اش نزدیک مغازه پدرم بود در تیرماه سال۱۳۶۴ به من گفت:متن کامل جمله:صمدآقا وسایل صد خانه رابه قیمت خیلی ناچیزازصاحبانش خریداری وتملک کردم ولی صاحب یک خانه نشدم .وراست می گفت باپسرش دوست دوران بچگی ام بودم وبه خانه اش رفته بودم.کل زندگیش نشان می دادکه آهی دربساط نداردپیرمردی که نزدیک نود سال تجربه زندگیش رابه من با یک جمله گفت.درمال واموال دیگران چشم طمع نداشته باش چون عاقبت اش مانند من خواهد شد.روزی حلال یک چیز دیگری است که خداوند جلوی هر انسانی قرارداده است تا انتخاب کند.حتی این درآمدهای کثیف روی فرزندانش نیز تاثیر گذاشته وزندگی خوبی ندارند.زندگی خوب به معنی امکانات خیلی بسیار حرفه نیست بلکه زندگی آبرومندانه است که در اجتماع ازاعتبارواحترام زیادی برخودار باشد.وبتواند با سخنان مفید وپرمحتوابه دیگران را تشویق به خوبی کردن بکند.(موفق باشید وبا روزی حلال درکنار خانواده باعزت زندگی کنید).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
با پول مردم چه کارا که نمیشه کرد مراسم ختم لاکچری با پول ملت حتما روحت شاده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
خانواده این از کجا داشتن که مراسم ختم لاکچری براش بگیرن چرا تمام اموالی که دزدیده بوده به بیت المال برنگشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
این همه سلاطین اعدام شد مرغ هم گران شد واتفاقی نیفتاده هیچ چیزی برای مردم تغییر نکرده چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
چرا علنی اعدام نمیشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
این سوال خیلیهاست که جوابی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
علنی !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
خدا نگذره از امثال اینها که اقتصاد کشور رو خراب کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
خدا نگذره اختلاسگرارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
چرا مهدی هاشمی چرا فریدون چرا جهانگیری چرا و چرا.... اعدام نشدند زندان نشدند محاکمه نشدند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
مجوز فعالیت و نظارت بر هر نهاد، مجموعه، شرکت، حتی بقالی، کفاشی و... با دولتهاست، حال این فسادهای مالی و اختلاسها در سایه همین عدم نظارتها از سوی دولتهاست تنها اعدام و حذف مفسدین جواب نخواهد داد باید با منشا فساد ناشی می شود برخورد کرد. اگر تنها با شاخه های فساد مبارزه شود و ریشه فساد به حال خودش رها گردد باز این شاخه ها از ریشه خواهد جوشید و کاری از پیش نخواهیم برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
اسمش تو بابلوواتفاقااجازه اجرای چنین مراسمات از طرف نزدیکان خوب هست که بدونیدهمه هم رفتنی هستند این همونه که فکر میکنیم دیروزود داره ولی سر وقتش همه رفتنی هستند ولی سوخت و سوزش درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
یکی یکی اگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
همه اجناس قیمتشون 3 برابر شده اون موقع میگفتن باعثش دلاره الان که دلار اومده پایین هم باز جنس ها داره میره بالا این دلیلش چیه؟!!! کجان اون آقایانی که موقع انتخابات فقط بلدن خوب حرف بزنن؟ کی به این اشخاص صلاحیت کاندیداتوری میده؟
Iran (Islamic Republic of)
علی اخوان
۱۱:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
این همه سلطان را گرفتن و زندان و اعدام کردن ولی هنوز یک نفر دولتی و یا ژن خوب حتی محاکمه هم نشده !!! چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
با این کار پول به جیب مردم برگشت؟!!! دونه درشت ها رو اعدام کنند که با فراغ بال دارن زندگی میکنن و خون مردم و میکنن تو شیشه.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۰:۵۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
ای کاش جای خدا ننشینیم و دیگران را تا به این حد قضاوت نکنیم
مرده مسلمان یک حرمتی دارد لطفا حداقل به مرده احترام میگذاشتیم
چه بد باشد چه خوب چه مفسد فی العرض باشد و چه نیک نام
مگر فرقی هم میکند..؟
وقتی رسول الله از ناله های یک مرده کافر هم نمیگذرد و او را یاری می کند چرا به هنگامی که این مرحوم به جزا عمل خود در دنیا رسیده و در آخرت نیز بی نصیب از آن نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
حاج آقا این جمله حضرت رسول اکرم رو از کجا آوردی. تو قرآن خدا مجازات مفسد فی العرض رو معین کرده ، چه برسد به پیغمبر خدا که نمیگذره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۴۳ ۰۹ دی ۱۳۹۷
اولا حتما منبع ام درست بوده دوما من نگفتم بخشیده می شود برمنی سوما صرفا گفتم به نسبت برمنی و کار هایی که کرده قضاوت بی جا و همچنین حرف های بیهوده نزنید چرا که هر چه که بوده و هر که بوده با مرگش دست اش از دنیا کوتاه شده است
Iran (Islamic Republic of)
roochi
۱۵:۲۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
لطفا منبع حدیث صحیحتان را اعلام فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۱۰ دی ۱۳۹۷
مفسد فی العرض نه مجیدجان
مفسد فی الارض درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
چون این اعدامها دردی از مشکلات مردم و دوا نمیکنه مردم مرغ و گوشت ارزان میخان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
اگه دردی رو دوا نمیکنه پس چه طور باعث کاهش قیمت شد؟
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۰:۴۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
ببین چقدر خوردن و بردن که بعد از مرگش اینقدری هست تا در یک برج مجلل مراسم برگزار کنن در ضمن خونه مال اون نیست که باید ازش بگیرن با پول بیت المال خریده و دزدی کرده اون پول مردمه باید خانواده اش رو تبعید کنن برای چی باید در خیابان فرشته توی یه برج زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی زمانی
۱۰:۱۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
یه سوالی که خیلی وقته ذهن من رو درگیر کرده اینه که آیا ضرری که امثال و باقری درمنی به این مملکت زدن بیشتر بوده یا مهدی هاشمی رفسنجانی؟!
ملاک اعدامی شدن یا نشدن یه مفسد اقتصادی یا سیاسی چیه که به مهدی هاشمی که زیان 34 میلیارد دلاری به این مملکت وارد کرده (به استناد یکی از مستندهای طنز دکتر سلام) ده پانزده سال حبس میخوره و به دیگران اعدام؟!
امثال مهدی هاشمی، رحیم مشایی و... خیلی بیشتر از اینها به اعدام نیاز دارن
امیدوارم خدا به رهبرمون به اندازه ای طول عمر بده که با مرگ تک تک این مفسدین یه نفس راحتی بکشه از شرشون خلاص بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
سوال کاملا بجائی است و برای من هم سوال است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۰ دی ۱۳۹۷
انشالله نوبت اونا هم میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ایرونی
۱۰:۱۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
مردم، یک کلاهبردار خائن و فاسد اعدام شده رو چرا شبیه متوفی و مرحوم لقب می دید، خدارو شکر که اعدام کردن ، اعمال و اقدامات این فاسدین و کلاهبرداران بر زندگی ما تاثیر مستقیم داره، باید همشونو بگیرن تک به تک، سیاسی و غیر سیاسی، آقازاده هاشونو هم همینطور ... محاکمه و رد مال کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
پس سیف و جهانگیری و فریدون چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۹ دی ۱۳۹۷
بازماندگان برای متوفی خود مراسم گرفتن. حالا متوفی چطوری از دنیا رفته فرقی نمیکنه.بهشت و جهنم هم خدا تعیین میکنه. پس بهتر است به خودمون اجازه ندیم در این موارد قضاوت کنیم.کاش همه از ثروتشون کارآفرینی کنن
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۱:۰۳ ۰۹ دی ۱۳۹۷
انشالله در آتش جهنم بسوزه
Afghanistan
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
با اين همه تفاسير باز هم قضيه مشكوك به نظر ميرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
ان شاءالله خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر گرداند
زمینه فساد با قانون بد نهاده می شود
اگر مثلا بیایند و برای درآمد و مجموع دارایی سقف ایجاد کنند وبالاتر از آن را بالای نود درصد مالیات ازش بگیرن فساد به وجود نمیاد و یا به حداقل میرسه
مثلا بگویند حداکثر دارایی منقول و غیر منقول هرشخص حداکثر ده میلیار از ده تا بیست میلیارد 50 درصد مالیات از بیست به بالا نود درصد مالیات

مطمئنا خیلی از فسادها دیگه ایجاد نمیشه
به هرحال انسان حریص مال و قدرت و شهرت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
اینکار باعث خروج سرمایه از کشور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
كاش شركاي او را كه در پستهای بسیار مهم شریک حامی ومدافع او بودند را هم محاکمه می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
باپول ملت براش در برج لیدوما مراسم گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
چقدر راحت در مورد هر شخصي به خودمان اجازه ميدهيم حكم بر دوزخي يا بهشتي بودنش حكم صادر كنيم ، خداوند خود بهترين داورهاست ، ايكاش انهايي را كه پشت پرده هستند را نيز محاكمه شوند مگر اين فرد چه دانش اقتصادي داشت كه بخواهد يك تنه حركت بكند ، ان ا،،،، يحكم بالعدل
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۸:۴۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
با سلام،
این آدم و یا هر کس دیگه ای که بوده بالاخره یک ایرانی بوده که فوت کرده است
کاری با اعمال کرده و نکرده ایشان ندارم و محل مراسم و مجلس ختم این مرحوم نیز به سایرین چه ارتباطی دارد؟...!!
اصلا یک سوال...؟؟؟!!!
آیا با اعدام این فرد تمام اتفاقات گذشته و ضررات ایجاد شده جبران شده است....؟!!!
ای کاش به جای اینکه فکرمان به این باشد که نباید مراسم میگرفتند و یا به لیدوما و قیمت هایش فکر کنیم...!!!
کنجکاوی هایمان را در مسیری خرج کنیم که امثالهم به وجود نیایند نه اینکه مراسم ختم این دسته از افراد را تحلیل کردن سرگرمی روزانه مان باشد...!!
این همه دانشجو و دانش آموز امسال فوت کرده اند...چرا کنجکاوی شما
وا کاوی و حل این معضل نبوده...!!!
آری‌‌‌‌...هان...
مراسم درمنی جذاب تر و رنگین تر از خون جوانان این سرزمین بوده است!!
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۲:۳۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
حالاهرکی ایرانی بودبایدتاییدبشه؟؟؟اگه کاری ندارپس حرف نزن دانشجوهاتوتصادف کشته شدن اختلاس که نکرده بودن.فعلاکه پیامهای جنابعالی که آدمویاداستدلال خوارج میندازه ازهمه بیشتره ونشان کنجکاویته وصدوررایت هم که....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
قرار نیست تایید بشه فقط کافیه بیهوده قضاوت نشه و به مشکلات مردم رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۳ ۰۹ دی ۱۳۹۷
هیئت مدیره اون برج را هم باید بگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
در خصوص برخی از جرایمی که باعث جریحه دارشدن احساسات عمومی می شود مجرم یا مجرمین در ملأ عام اعدام می شوند .به نظر می رسد شدّت آسیب جرایم اقتصادی اگر بیشتر از این نوع جرایم نباشد کمترنیست به علاوه جرایمی سنگینی که به نوعی کل جامعه را متأثر می نماید می تواند با مجازات عامل یا عاملین آن درملأ عام باعث آرامش جامعه زیاندیده از جرم از یک سو واز سوی دیگر بازدارندگی از گرایش احتمالی افراد به سمت وسوی این نوع جرایم شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
من کار گر شرکت مخابرات هستم با سابقه25 سال برجی 1380000 تومان حقوق می گیرم خدا راشکر؟ صبح وقتی داشتم صبحانه می خوردم دخترم امد منزلم گفت با با دوتا بچه ها که مدرسه می رود یکی از انها0 7 هزار تومان کرایه سرویس خواسته اند 70 هزار تومان هم برای مدرسه ویکی دیگر هم50000 هزار تومان ندارم گفته ام قسدی کن نکرده بچه ام از سرویس پیدا کرده اند حالا دار وندار پول من 200000 هزار تومان بوده داده ام به دخترم ورفتم سر قبر مادرم دعا کردم که باران بیاد مشکلات مردم حل بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
جنابعالی احتمالاً باید حدود (یا بالای) 50 سال سن داشته باشی؛ من از نوع ادبیات و کلمات بکار برده در این نظری که نوشتی چیزی متوجه نشدم!! از واژه «قسدی» (قسطی) تا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
لطفاً برای این خائن کلمه مرحوم به کارنبرید.کلمه لعنت ا... بکارببرید.برای همه دزدان واختلاس گران بیت المال کلمه لعنت ا... به کاربرید.
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۸:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
برج لیدوما؟؟!!!این دیگه چه جوراسمیه؟؟!!!حالامراسم هم براش گرفتندکه چی؟؟!!والذین یکنزون فی الذهب والفضه ولاینفقونها فی سبیل الله فبشرهم بعذاب الیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
خدا ازش نگذره
Germany
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
ای کاش باعث عبرت آدمهایی بشه که هنوز تو کشورمون جولان میدن و هنوز از عاقبت کار غافلند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۹ دی ۱۳۹۷
از قوه ی قضاییه به عنوان الهی ترین دستگاه قضایی دنیا که تاکنون دست های آلوده به فساد را در این مملکت الهی کوتاه کرد با قدرت به مسیر خود ادامه دهد. تشکر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
به نظر شما هر کس که به خلق خدمت می کند حکم الهی دارد؟؟؟
یعنی اگر کسی به شما بگوید من جان ات را میگیرم تا تو در دنیا به ارامش برسی و از سختی ها فرار کنی و در قیامت نیز جز بهشتیان باشی تو او راه نعمت الهی میخوانی ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۰ دی ۱۳۹۷
الان اینکه شما که گفتی چه ربطی به پیام این دوستمون داره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
مهم اینه که با چه کوله باری بری اون دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
من اگه جای خانواده این مفسد فی الارض بودم ، از شرم و خجالت سرم رو تو خیابون نمی تونستم بالا بگیرم.... چطوری روشون شده براش مراسم هم بگیرن.... ... خدا نگذره همه اینها رو که فساد را در اقتصاد کشور رواج دادن.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۷:۳۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
مفسدین فی الارض همین هست که اجرا شد براش اعدام .ای کاش از اول انقلاب برای مفسدین فی الارض همین حکم اجرا میکردن تا الان کشور به این مشکلات برنمیخورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
مال حروم خوردن نداره چه لیدوما چه جای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
چیزی از این گرفتند؟ بااموالشو می گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
اجازه مراسم نمی دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
سزای همه کسانی که به مردم ظلم میکنند همین است
مبارکت باشدمرگ
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۱:۰۱ ۰۹ دی ۱۳۹۷
این شخص به جرمهای مختلفی محکوم شد که یکی از انها مفسد فی ارض بودنش بود .
اگر معنای این را بدانید خواهید دانست که طلب امرزش برایش بیهوده است .
دسته گلها و غذاهای چرب چیلی هم هیچ ارامشی برای این شخص نخواهد داشت .
میدانید چند ده هزار نفر از کارههای او متضرر شدند ؟؟؟
پس در طلب خود از الله سبحان تعالی محتات تر باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
منظورش محتاط تر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۸ دی ۱۳۹۷
خدا جای حق نشسته اونجا بالاترین درجه عدالت به مغزش تزریق میشه و خودش، خودشو محاکمه میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۷
هر کسی به هر نحوی به جامعه اسلامی ضرر میزنه خدا ازش نگذره چون منفعت کل مردمه نه دو سه نفر که حالا خدابیامرزی واسش میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۸ دی ۱۳۹۷
اطرافیانش نذاشتن اون دنیا هم راحت باشه . الان بخاطر همین ریخت و پاش باید جواب پس بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۸ دی ۱۳۹۷
خانواده اش با پول مردم بیچاره از فامیلشون پذیرایی کردن؟ منکه به نوبه خودم راضی نیستم چون حقم تو این مال بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
من هم یه آدم فقیرم و راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۸ دی ۱۳۹۷
در خصوص برخی از جرایمی که باعث جریحه دارشدن احساسات عمومی می شود مجرم یا مجرمین در ملأ عام اعدام می شوند .به نظر می رسد شدّت آسیب جرایم اقتصادی اگر بیشتر از این نوع جرایم نباشد کمترنیست به علاوه جرایمی سنگینی که به نوعی کل جامعه را متأثر می نماید می تواند با مجازات عامل یا عاملین آن درملأ عام باعث آرامش جامعه زیاندیده از جرم از یک سو واز سوی دیگر بازدارندگی از گرایش احتمالی افراد به سمت وسوی این نوع جرایم شود.
United Arab Emirates
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۷
به اتش دوزخ بسوزی
Iran (Islamic Republic of)
اراکی
۲۳:۱۴ ۰۸ دی ۱۳۹۷
درمن، روستایی از توابع بخش خنداب شهرستان اراک در استان مرکزی ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۵۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
مرسی از اطلاعات تاریخی تان اما بدانید
هر کس ریش گذاشت بنده خوب خدا نیست
همانطور که
هر کس اهل برمن بود کلاهبردار و دزد یا مفسد فی العرض هم نیست
کسی که ضمینه فساد دارد دیگر با اصل و نسب اش او را نمی سنجند
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۰ دی ۱۳۹۷
ایشونم نگفته هرکی اهل درمن هست بده فقط یه اطلاع رسانی کرده اما شما بفرمایید که چجوری میشه ۲ تا برادر کلاهبردار در میان بعد شما حرف رو میزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۸ دی ۱۳۹۷
لعنت خدا بر حمید باقری درمنی باد .من و زن وبچه ام باموتور تو سوز سرما 40 کیلومتر تا شهر سرما میخریم تا زندگی کنیم این دزد حق من وفرزندان ببرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
... این گرگ سالهاست که با گلّه آشناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۸ دی ۱۳۹۷
من میگم خدا نیامرزدش و انشاءالله امثال ایشان همگی به زودی به درک واصل بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۸ دی ۱۳۹۷
خدا ازشون نگذره. اختلاسگرا چه مراسمی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی خط امام راه
۲۲:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۷
از دولت تقاضا دارم جلوی قاچاق کالا گرفته بشه حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت واردات کالای خارجی به کشور
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۵۴ ۰۹ دی ۱۳۹۷
با اینکه اینجا جای این حرف نیست ولی اگر این اتفاق بی افتد جلوی پیشرفت کالای داخل گرفته می شود واردات باید به حدی باشد که رقابت باشد اما به تولید داخل نیز آسیبی نزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۷
چرا باید این ادم تا این حد جلو بره. هرکس به این خاک ضربه بزنه و مردم در تنگنا قرار بده و ضرباتی جبران ناپذیر بزنه خدا از سرش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۸ دی ۱۳۹۷
صحنه ی اعدام را عینا
پخش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
چرااا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
صحنه اعدام را پخش باید بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۷
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۸ دی ۱۳۹۷
اسیر خاک است
-
متین
۰۷:۴۳ ۰۹ دی ۱۳۹۷
مگر با اعدامش گناهش بخشیده می شود؟ حق الناس چی؟ کلی آدم بدبخت شدن چی؟ به همین سادگی مگه هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۹ دی ۱۳۹۷
شما برید همین حالا بانک ببینید یه وام دوملیونی می تونی بگیری بعد این بابا وامهای چند صد ملیونی بدون سپرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
خدا از حق خودش میگذره، اما از حق الناس خیر.
Iran (Islamic Republic of)
گیلانی
۲۱:۵۸ ۰۸ دی ۱۳۹۷
گرچه دانسته و یا ندانسته گنه کار بوده و خسارات زیادی به کشور و ملت تحمبل کرد باز چون به سزای عملش رسید من میگویم خدا بیامرزدش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۷
دوست عزیز شما فکر کردی مگر با مردنش خسارتش جبران میشود. اگر بدانید واسطه چه طلاقهای - قتلها و تجاوزات بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۷
خدا حق الناس را نمی بخشد خیانت به یک ملت از بزرگترین گناهان است که هرگز بخشیده نمی شود و قطعاً یک خائن و دزد را اگر هم ببخشند به بهشت نمی برند شاید از سنگینی عذاب کاسته شود اما بهشتی نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۸:۲۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
اشتباهی مثبت دادم.خداوندازهرگناهی که بگذرداز حق الناس نمی گذرد.
Netherlands
علی
۲۱:۴۲ ۰۸ دی ۱۳۹۷
ترکشهای اختلاس این اقا برای هفت نسل دیگرش کافی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۸ دی ۱۳۹۷
سفره احسان ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۵۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
هر چقدر هم گنه کار و رو سیه باشد باز نیز بنده خداست باز نیز یک مسلمان حتی شده صرفا اسمی ایست او نیز حقی دارد شاید خداوند به او نیز نگاهی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۰ دی ۱۳۹۷
علی اقا از پیام هایی که ازشما دیده شده اگه اشتباه نکرده باشم شما باید یه نسبت یا رابطه ای با درمنی داشته باشید درسته؟