در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم سری آ. ایتالیا، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، هفت دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای هفته نوزدهم سری آ ایتالیا، از ساعت 17 و 30 دقیقه، هفت دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی ها، تیم های اینتر و رم حریفان هود را شکست دادند.

تیم اینتر مهمان امپولی بود که با یک گل به پیروزی رسید. کیتا بالده در دقیقه 72 تک گل نراتزوری را به ثمر رساند. شاگردان اسپالتی با این پیروزی 39 امتیازی شدند و نیم فصل نخست را در رتبه سوم به پایان رساندند.

در دیگر مسابقه مهم، رم مهمان پارما بود که با دو گل حریف خود را مغلوب کرد. برایان کریستانته در دقیقه 58 و چنگیز اوندر در دقیقه 75 گلهای جالوروسی را به ثمر رساندند تا دی فرنچسکو با کسب دومین پیروزی پیاپی خود در آستانه سال نو در شغلش ماندگار شود. گرگها با این پیروزی 30 امتیازی شدند و جای سمپدوریا را در رتبه پنجم گرفتند. پارما نیز با 25 امتیاز دوازدهم است.

لاتزیو نیز در خانه با نتیجه یک بر یک مقابل تورینو متوقف شد تا 32 امتیازی شود و در رتبه چهارم بماند. آندره آ بلوتی دقیقه 3+45 برای تورینو و سرگی میلینکویچ ساویچ در دقیقه 62 برای بیانکوچلستی گل زدند.

در سایر بازی‌های همزمان امشب فوتبال ایتالیا، نتایج زیر رقم خورد:

کیه وو یک - فروزینونه صفر
جنوا صفر - فیورنتینا صفر
ساسولو 2 - آتالانتا 6
اودینزه 2 - کالیاری صفر

در دو بازی باقیمانده از هفته آخر نیم فصل نخست سری آ از ساعت 20 و 30 دقیقه ، ناپولی میزبان بولونیا خواهد بود و از ساعت 23 میلان در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف اسپال می‌رود.


بیشتر بخوانید:

تغییر لوگوی تیم‌های مطرح فوتبال جهان از گذشته تا امروز+تصاویر

غول‌های فوتبال اروپا به دنبال ستاره‌های جام جهانی


انتهای پیام/

نتایج هفته نوزدهم سری آ ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار