۴۸۰ میلیون تومان پل در حال احداث شهید تهرانی مقدم از اعتبارات تخصیصی ملی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن فدایی مدیر کل راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پل در حال احداث شهید تهرانی مقدم در روستای پسنده بخش مرکزی گفت: برای اجرای این پل قرارداد ۷۰۰ میلیون تومانی با پیمانکار پروژه بسته شده که مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان از اعتبارات تخصیصی ملی است.

وی افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

فدایی همچنین در بازدید از راه دسترسی به روستا‌های امام دشت، سی بن، ولیکستان از سمت جاده خشکداران گفت: در سال آینده ردیف اعتباری برای زیرسازی و آسفالت این محور هم تخصیص داده خواهد شد.

مدیر کل ساخت و زیر بنا‌های راه روستایی وزارت راه و شهرسازی افزود:عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت محور پسنده به پرچور در بخش مرکزی این شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت و امیدواریم با تخصیص مشکلات مردم این منطقه در سال آینده رفع شود.

نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این بازدید با بیان اینکه پل شهرک سپاه شیرگاه از  طرح‌های مهم شهرستان سوادکوه شمالی است که محور شیرگاه - بابلکنار را به محور سوادکوه وصل می‌کند، گفت: پیمانکار قبلی این پروژه به دلیل نداشتن منابع مالی کافی قادر به ادامه کار نبود که با مشخص کردن پیمانکار جدید که از پیمانکاران توانمند استان است، بزودی عملیاتی می‌شود.

وی زمان اتمام طرح را ۱۸ ماه عنوان کرد و افزود: مطالعات محور شیرگاه-بابلکنار و بابل از قبل تهیه شده بود و به ماده ۲۳ رفته که با پیگیری‌هایی که داشتیم ردیف ملی گرفته شد.

نظری گفت: قرار بر این شد در سال ۹۷ برای این پروژه ۵ میلیارد تومان اختصاص بدهند تا بهسازی محور را داشته باشیم.

انتهای پیام/ م

اختصاص ۴۸۰ میلیون تومانی برای پل در حال احداث شهید تهرانی مقدم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار