فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۱۷۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک از قاچاقچیان در جاده تربت حیدریه به مشهد خبر داد.

کشف ۱۷۸ کیلو تریاک در جاده تربت حیدریه به مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی ظهر شنبه در حاشیه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: رصد‌های اطلاعاتی نشان می‌داد قاچاقچیان قصد جابه جایی محموله مواد مخدر از یکی از شهر‌های استان به مشهد را دارند و در این راستا اقدامات لازم در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد قرار است مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو سمند از تربت حیدریه به مشهد منتقل شود و دراین راستا برنامه ریزی لازم برای دستگیری قاچاقچیان و توقیف مواد مخدر به انجام رسید.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: یگان‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سرانجام با رصد اطلاعاتی و گشت زنی در محور‌های مواصلاتی موفق شدند خودرو سمند را شناسایی و متوقف کنند.

تقوی افزود: پس از توقف وسیله نقلیه و بازرسی آن ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند ۱۷۸ کیلو موادمخدر از نوع تریاک را که در این خودرو جاساز شده بود را کشف و در این رابطه ۳ نفر را دستگیر کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

کشف ۱۷۸ کیلوگرم ماده مخدر از قاچاقچیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.