اعضای باند سرقت خودرو با ۶ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی کسب خبری از منابع خبری مبنی بر فعالیت یک باند سرقت خودرو در قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، متهمان را با تشکیل باندی، پس از سرقت خودرو در تهران آن را در شهرستان قائم شهر به فروش می‌رساندند شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت و فروش ۶ دستگاه خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه در این ارتباط ۳ خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۶ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار