معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: در ورودی یا خروجی ۸ شهرستان استان، نمایشگاه و فروشگاه فروش تولیدات منطقه‌ای توسط شهرداری‌ها ایجاد شود.

نمایشگاه و فروشگاه فروش تولیدات منطقه‌ای در ورودی و خروجی شهرهای استان ایجاد شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در جلسه پیگیری تدارک بازارچه‌های محلی جهت فروش محصولات مشاغل خانگی و کسب و کار‌های خرد محلی گفت: هدف از برگزاری این جلسه جانمایی و ایجاد نمایشگاه‌های بین‌راهی در هر ۸ شهرستان استان است.

معاون استاندار سمنان گفت: ماده ۱۱ قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، ایجاد بازارچه‌های محلی را تکلیف نموده است که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره گرفت.

عسگری افزود: علیرغم اینکه تجارب خوبی در کشور در این قسمت وجود دارد، اما تا بحال توفیق خاصی در این بخش در استان نداشتیم که این رویکرد نیاز به بازنگری دارد.

وی اذعان داشت: باید خروجی این جلسات برنامه عملیاتی و مشخص و در کمترین زمان ممکن باشد تا حداقل ۸ سایت بزرگ در ورودی و خروجی شهر‌های استان اجرا شود.

معاون استاندار ابراز داشت: شهرداری‌ها باید کار آماده سازی فضا را با استفاده از سازه‌های متناسب در اسرع وقت فراهم آورند.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه پیگیری تدارک بازارچه‌های محلی جهت فروش محصولات مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد محلی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار