پخش زنده ناسا از ایستگاه بین‌المللی فضایی و عبور دو یوفوی درخشان از مقابل این ایستگاه، با حاشیه همراه بود.

عبور اشیاء پرنده درخشان از مقابل ایستگاه فضایی + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باز هم پخش زنده ناسا از ایستگاه بین‌المللی فضایی با یک حاشیه همراه شد. در حالی که ناسا مشغول پخش زنده از ایستگاه بین‌المللی فضایی شناور روی زمین بود، ناگهان دو شی درخشان از مقابل دوربین زنده مستقر در این ایستگاه فضایی عبور کردند.

ویدئوی کوتاهی که از پخش زنده ناسا تهیه شده، عبور این دو شی پرنده درخشان از مقابل دوربین زنده ناسا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دو یوفو با سرعتی بسیار زیاد در حال حرکت هستند. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون هزاران بیننده داشته است.

انتشار این ویدئو با واکنش متفاوت کاربران نیز همراه بود. در حالی که برخی کاربران این دو شی پرنده را یوفو دانستند اما برخی وجود ایستگاه بین‌المللی فضایی را مورد سؤال قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «دیوانه کننده بود. چه سرعتی داشتند!» کاربر دیگری با تایید این کامنت در جواب نوشت: «قطعا دو شی پرنده درخشان در این ویدئو دو یوفو بودند.» همچنین کاربر دیگری که نظر متفاوتی داشت در کامنتی نوشت: «اگر اینجا ایستگاه بین‌المللی فضایی بود پس چرا ستارگان دیده نمی شوند؟» یک کاربر دیگر که نظر مشابهی داشت، در کامنتی نوشت: «اگر ایستگاه بین المللی فضایی وجود داشته باشد که من به وجود آن شک دارم، نمی‌تواند جنس آن از چوب بالسا و ورق نازک فلز باشد!»

انتهای پیام/

عبور اشیاء پرنده درخشان از مقابل ایستگاه فضایی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
معمولا این فیلم های ناسا در زیر آب و با استفاده از پرده سبز گرفته میشه و اون اشیا نوران حباب آب هستند...