بازیکن سابق تیم فوتبال استون ویلا به جرم ضرب‌وشتم یک خانم ۲۴ ساله به ۹ ماه زندان محکوم شد.

باریکن سابق تیم فوتبال انگلیسی به نه ماه زندان محکوم شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ریکاردو کالدر بازیکن سابق تیم فوتبال استون ویلا انگلیس به دلیل ضرب و شتم یک خانم ۲۴ ساله به چندین ماه حبس در زندان محکوم شد.

این حادثه که ویدئو آن پس از انتشار بار‌ها از سوی کاربران فضای مجازی دیده شده، در تاریخ ۶ می، بعد از برخورد خودرویی مشکی رنگ با مرسدس بنز سفید رنگ جوان فوتبالیست رخ داد. خانم ۲۴ ساله به علت ضربات شدید ریکاردو از ناحیه جمجمه، هر دو چشم و انگشتان دست دچار آسیب شدید شد.

در پی این حادثه و شکایت زن آسیب‌دیده، پلیس با بازبینی فیلم‌های ضبط شده به وسیله دوربین‌های مدار بسته به سرعت اقدام به دستگیری و بازداشت فوتبالیست متهم کرد. ریکاردو بعد از مدت طولانی و طی دادگاه‌های مختلف سرانجام مجرم شناخته شد و به نه ماه حبس و ۵ سال عدم ارتباط با زنان محکوم شد.

این فوتبالیست دقیقاً تا پیش از این حادثه و روانه شدن به زندان در تیم زیر ۲۳ سال Caledonian Thistle باز می‌کرد. خانم حادثه دیده پس از انتقال به بیمارستان گفت: من پس از باز شدن درب خودرو فقط متوجه شدم ضربات محکمی را از جانب ریکاردو کالدر دریافت کردم و دیگر چیزی نفهمیدم.

این خانم ۲۴ ساله که دانشجوی رشته پرستاری بود، گفت: من به صورت اتفاقی با خودرو مرسدس بنز برخورد کردم و هیچ نیت قبلی برای صدمه زدن به آن نداشتم ولی ریکاردو با لحن بد و ناپسندی به سرعت شروع به واکنش نشان دادن کرد. طبق آنچه در ویدئو این حادثه مشخص است، درگیری فوتبالیست جوان و خانم دانشجو تنها به مشاجره لفظی ختم نشد.

خانم ۲۴ ساله که گویا از فحاشی‌های بازیکن فوتبال عصبانی شده بود، بار دوم با شدت بسیار بیشتری به مرسدس ضربه زد و به آن صدمات جدی وارد کرد. پس از این اقدام خانم پرستار درگیری بسیار خشن‌تر شد و فوتبالیست جوان با از دست دان کنترل خود اعمالی خشن انجام داد.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: آخرین لحظات زندگی فوتبالیست روسی پیش از یخ زدن!


انتهای پیام/

برخورد خشن بازیکن سابق استون ویلا با دختر جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.