مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان گفت: ۱۴ اکیپ راهداری در حال برف‌روبی و بازگشایی کلیه محور‌های شهری و روستایی شهرستان چادگان به طول ۲۵۰ کیلومتر هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی عویدی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان اظهار داشت : ارتفاع بارش برف در روستای بخش چنار رود 35 سانتی‌متر و در بخش مرکزی به 25 سانتی‌متر می‌رسد که با 14 دستگاه سبک و سنگین اداره راهداری شهرستان کلیه مسیرهای اصلی و فرعی در حال بازگشایی است و تردد در آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: بارش برف که از شب گذشته در شهرستان شروع شد تا صبح امروز ادامه داشت، به علت لغزندگی کلیه محورهای اصلی و فرعی شهری و روستایی شهرستان به طول 250 کیلومتر با بیش از 200 تن شن و نمک برف‌روبی انجام شد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان با بیان این که اکیپ‌های راهداری در محورهای فرعی و اصلی شهرستان مستقر هستند تا مسیرهای برفی را کنترل و مدیریت کنند، عنوان کرد: رانندگان و گردشگرانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند حتماً وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند و قبل از عزیمت با شماره تلفن 03157723970 اداره راهداری شهرستان چادگان تماس حاصل کنند تا در مسیر و راه‌های روستایی این شهرستان با مشکل مواجه نشوند.

همچنین جمشید اسماعیلی شهردار چادگان اظهار داشت : ارتفاع برف تا ساعت 8 صبح امروز در شهر چادگان به 15 سانتیمتر رسید و نیروهای شهرداری از ساعت 3 صبح مشغول بازگشایی معابر شهر چادگان هستند.

وی با اشاره به نمک‌پاشی در خیابان‌ها افزود: بارش برف این نعمت الهی باعث خوشحالی مردم و خصوصاً کشاورزان شد که این اقدام شهرداری نیز جهت آسایش مردم شهر چادگان نسبت به بازگشایی خیابان‌های سطح شهر انجام شد به‌ طوری‌که صبح مردم با بازگشایی همه معابر روبرو شدند.

انتهای پیام/م

برف‌روبی 250 کیلومتر از جاده‌های شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.