به مناسبت فرا رسیدن روز بصیرت جلسه آگاه سازی سیاسی با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس در مرکز آموزش ۰۵ کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، و بنا به اعلام روابط عمومی مرکز آموزش ۰۵ به مناسبت فرا رسیدن روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت در جلسه آگاه سازی سیاسی با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس در مرکز آموزش ۰۵ برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس در مرکز آموزش ۰۵  ضمن گرامیداشت این روز وجود، ولی فقیه را از نعمات عزیز و عظیم الهی دانسته و گفت: تضعیف نظام در دو چیز است فتنه و کم کاری که در فتنه ۸۸ اهمیت وجود مقدس ولایت فقیه برای همگان ثابت شد. مردم با بصیرت و آگاهی کامل بر علیه دشمنان انقلاب به پا خاستند و زمانی حرکت امت علیه فتنه گران شدت یافت که علاوه بر انقلاب، اسلام را در معرض خطر دیدند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس عمل به دستورات الهی را لازمه رشد و تکامل انسان‌ها قلمداد کرد و افزود: یاری خداوند در گرو عبادت و بندگی اوست و این تفاوت بارز طاغوت و ولایت فقیه است.

حجت الاسلام شیرازی در ادامه وجود نهاد مقدس عقیدتی سیاسی را در تقویت دین سربازان مهم خوانده و گفت: در جنگ تحمیلی تنها سلاح ارزشمند رزمندگان ما ایمان و اعتقاد به خدا بود که باعث پیروزی کشور شد؛ بنابراین، به دستور امام رحمة الله و سازمان مقدس عقیدتی سیاسی تشکیل و مشغول به فعالیت شد.

انتهای پیام/ی

یاری خداوند در گرو عبادت و بندگی اوست

برچسب ها: فتنه 88 ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.