به نوشته یک روزنامه روسی، تحلیل‌گران و تاجران آمریکایی برکناری احتمالی رئیس‌جمهور آمریکا را از جمله «خطر‌های بالقوه» سال جدید میلادی می‌دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری اسپوتنیک، کارشناسان آمریکایی برکناری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را در فهرست خطر‌های بالقوه سال 2019 قرار دادند. وخامت جنگ تجاری آمریکا با چین، عواقب ناشی از سیاست بانک مرکزی آمریکا و وخامت اوضاع بازار‌های مالی از دیگر رویداد‌های این فهرست است.

روزنامه «کومرسانت» روز پنجشنبه بیست و هفتم دسامبر نوشت به گفته تحلیل‌گران آمریکایی، سرمایه‌گذاران و تاجران برکناری احتمالی ترامپ را از جمله خطر‌های بالقوه سال 2019 می‌دانند. احتمال چنین رویدادی پس از انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر که موجب شد دموکرات‌ها اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان را از آن خود کنند، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

استون اوکان، مشاور ارشد شرکت اطلاعات مک لارتی، می‌گوید: حقیقت این است که مطرح شدن فعالانه برکناری ترامپ از سوی محافل سیاسی آمریکا، به غیر از چشم‌انداز‌های واقعی آن، خطر بزرگی برای تجارت است. من هرگز این میزان خشم را در جامعه تجار آمریکا ندیده بودم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار