فصل سوم کشتی کلاسیک بانوان ایران با بدشانسی تیم فرزند اورامانات کرمانشاه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فصل سوم رقابت‌های لیگ کشتی کلاسیک بانوان کشور با حضور ۶ تیم حمید سوریان تهران، فرزند اورامانات کرمانشاه، مشاور املاک قهرمانان نور مازندران، شرکت عمران گلبهار خراسان رضوی، مجله دنیای کشتی مازندران و شهرما مشهد، روز (جمعه) مورخ ۷ دی ماه ۹۷ در خانه کشتی محمد بنا ء. مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در اولین دیدار بین تیم کشتی فرزند اورامانات کرمانشاه و تیم حمید سوریان تهران، الهام کوچک زاده کشتی گیر کرمانشاهی وزن ۷۰ کیلو گرم، در دقایق پایانی این دیدار با وجود ضربه فنی کردن حریف قدر خود آسیب دید و راهی بیمارستان شد و این باعث گردید تیم کرمانشاه یکی از کشتی گیران خوب خود را از دست دهد. اما در این دیدار تیم کرمانشاه با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شد.

گفتنی است تیم حمید سوریان تهران که مغلوب تیم فرزند اورامانات کرمانشاه شده بود، تیم‌های قدری همچون (مازندران و مشهد) را شکست داد.

دیگر کشتی گیران کرمانشاهی فاطمه علیزاده وزن ۵۰ کیلوگرم و زهرا دارابی وزن ۶۰ کیلوگرم از ناحیه کتف و گردن مصدوم شدند و متاسفانه در کمال ناباوری و بد شانسی تیم کشتی کلاسیک بانوان کرمانشاه به سر مربیگری مهساصالحی در این دوره از رقابت‌ها با توجه به کسب عنوان سوم در فصل گذشته، این فصل در جایگاه پنجم قرار گرفتند .

انتهای پیام/د

حضور ۶ تیم در مسابقات کشتی کلاسیک بانوان ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.