نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فتنه‌گران داخلی دست از فتنه‌گری نکشیده‌اند، گفت: بصیرت و آگاهی ملت ایران اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای را به نوکران استکبار جهانی نخواهد داد.

فتنه‌گران داخلی دست از فتنه‌گری نکشیدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  ماموستا فایق رستمی عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک و پاسداشت سالروز حماسه ملی ۹ دی ۸۸ و محکومیت خیانت‌های منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اظهار داشت: به‌راستی "۹ دی" روز «بصیرت، آگاهی، پیمان و میثاق با آرمان و رهبری» و «باطل‌کردن نقشه شوم دشمنان و فتنه‌گران» بود.

وی با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و پیروزی ملت ایران بر فتنه‌گران است، گفت: حماسه ۹ دی سال ۸۸ نشان داد ایران اسلامی صاحب و نائب بر حق دارد و این نظام بیمه شده خداوند متعال است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بصیرت ملت ایران و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب در سال ۸۸ فتنه‌گران را ناکام گذاشت، تصریح کرد: گرچه سران فتنه در سال ۸۸ قصد براندازی نظام و ایجاد ناامنی در کشور را داشتند، اما ملت باشرف و هوشیار ایران برای جلوگیری از هر رویداد ناپسند، پشتیبانی خود را از رهبری، اسلام و انقلاب به دنیا ثابت کردند. وی اضافه کرد: "۹ دی" سال ۸۸ یک معجزه الهی بود و سبب «آگاهی، بصیرت و هوشیاری مردم» و «رشد، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی» شد و همه توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی کرد.

ماموستا رستمی تاکید کرد: باید همه مسئولان و ملت ایران همواره هوشیار و بصیر بوده و همانند سال ۸۸ «دشمن‌شناس و زمان‌شناس» باشند و آمادگی مقابله با نقشه‌های دشمن را داشته باشند چراکه دشمنان هر بار دسیسه و فتنه جدیدی را در سر می‌پروانند.

وی اظهار کرد: علی‌رغم نقشه‌ها و توطئه‌های ۴۰ ساله استکبار جهانی برای ایجاد ناامنی و نابودی نظام جمهوری اسلامی، اما همواره دشمنان با شکست مواجه بوده و خواهند بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید ملت ایران همواره دشمنی‌های دشمنان و نقشه‌های خبیثانه آنان را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران داخلی دست از فتنه‌گری نکشیده‌اند و ممکن است برای سال ۹۸ نقشه جدید کشیده باشند، اما قطعاً بصیرت و آگاهی ملت ایران اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای را به نوکران استکبار جهانی نخواهد داد.

انتهای پیام/ ز

ملت ایران از همیشه آماده تر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.