مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره عکس آیین و سنت‌های بومی محلی تا ٢٣ دی ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام جمالپور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی گفت: سومین جشنواره عکس آیین و سنت‌های بومی محلی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری انجمن فیلم و عکس شهرستان با هدف شناسایی عکاسان جوان، ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت های هنری عکاسان استان و استعدادیابی از میان جوانان علاقمند در هنر عکاسی برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: دبیرخانه این جشنواره تا ٢٣ دی ماه امسال پذیرای آثار هنرمندان سراسر استان در ٢ بخش آزاد و ویژه خواهد بود.

جمالپور تصریح کرد: موضوعات این جشنواره در بخش ویژه شامل سوگواری، جشن‌ها، پوشش، بازی‌ها و کوچ است و در بخش آزاد هنرمندان می‌توانند به صورت آزاد آثار خود را ارسال نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی در ادامه افزود: هر عکاس می‌تواند در هر بخش جشنواره حداکثر ١٠ اثر و در مجموع ٢٠ اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

این مقام مسئول بیان داشت: آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ همایش، جشنواره، کنگره و غیره ارائه شده باشد و باید به همراه مشخصات دقیق فردی نشانی کامل پستی و تلفن تماس به دبیرخانه ارسال شوند.

همچنین ارسال آثار از طریق پیام‌رسان به شماره ٠٩٠١٤٥٢١٩٢٣ یا به نشانی دبیرخانه، شهرستان لالی، خیابان شهید جمالپور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی ارسال شوند.

داوری آثار سومین جشنواره عکس آیین و سنت های بومی محلی در ٢٤ دی ماه و اختتامیه این جشنواره در ٢٧ دی ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

مهلت ثبت نام جشنواره عکس تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.