تیم‌ بتن دانشگاه خلیج فارس در بیست و یکمین دوره از مسابقات انجمن بتن آمریکا_شاخه ایران (aci) موفق به کسب مقام دوم و سوم در گرایش نمونه‌ی مکعبی (بتن هدفمند) شد.

تیم‌ بتن دانشگاه خلیج فارس در مسابقات ملی بتن خوش درخشیدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  تیم بتن دانشگاه خلیج فارس در بیست و یکمین دوره از مسابقات انجمن بتن آمریکا_شاخه ایران (aci) که در تاریخ ۵و۶ دی ماه در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، موفق به کسب مقام دوم و سوم در گرایش نمونه‌ی مکعبی (بتن هدفمند) شد.

اعضای این تیم را آقایان محمد حسین دوانی، سید جواد موسوی، محمد افراخته، حسین خلیلی، معین راستی و علیرضا شمسی به سرپرستی دکتر سید شاکر هاشمی تشکیل دادند.

لازم به ذکر است این مسابقات هر ساله با حضور دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی مرکز تحقیقات بتن در تهران برگزار می‌شود و شامل گرایش‌های متفاوتی از جمله نمونه مکعبی، بتن متخلخل، توپ بولینگ، epd (سازه محافظ تخم مرغ)، کارایی ملات، هنر‌های بتنی و پل کاغذی می‌باشد.

تیم مذکور علاوه بر موفقیت در مسابقه فوق، در طی یکسال گذشته موفق به کسب سه مقام مهم دیگر نیز شده است از جمله:مقام دوم مسابقات ملی بتن سبک مازندران در شهریور ۹۶، مقام اول تا سوم در مسابقات منطقه‌ای بتن دانشگاه پیام نور بوشهر در اسفند ۹۶ و مقام دوم مسابقات ملی بتن انجمن بتن ایران (ici) به میزبانی تبریز در مهرماه ۹۷ شدند.

انتهای پیام/م

نائب قهرمانی تیم بتن دانشگاه خلیج فارس در مسابقات ملی بتن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.