معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مشروعیت‌زدایی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دشمن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد رضایی معاون سپاه استان بوشهر صبح شنبه در نشست با رسانه‌های استان بوشهر گفت: اتاق اقدام ویژه علیه ایران بحث کلیدواژه انتخابات آزاد را دارند مطرح می‌کنند و موضوع فساد در ایران را در دستور کار رسانه‌ای خود قرار دارند و ده‌ها میلیون دلار برای آن مصوب کرده‌اند.

وی بیان کرد: آن‌ها تلاش دارند تا از آخر امسال تا اول سال آینده به موضوع شدت دهند و این را القا کنند تا قشر‌های مختلف خصوصا زنان دچار تغییر رویکرد شده‌اند و مردم به سمت تغییر در مبانی انقلاب اسلامی علاقمند هستند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به استفاده از ابزار رسانه برای پیشبرد اهداف مد نظر آمریکا اشاره و اضافه کرد: با نگاه به عملیات روانی در رسانه دشمن به دنبال این اهداف است.

وی ادامه داد: موضوع سومی که این کارگروه ویژه در دستور کار خود قرار دارد، به دنبال جدایی بین ملت و دولت هستند و می‌خواهند که ملت نسبت به دولت نقد‌های ساختارشکنانه داشته باشند و کاری به اینکه کدام دولت است هم ندارند.

رضایی افزود: مشروعیت‌زدایی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران که به واسطه انتخابات انتخاب شده‌اند را در دستور کار دارند و توجهی به گرایش سیاسی این افراد ندارند.

وی افزود: امروز تغییری که در تیم فکری ترامپ رخ داده است، بیشتر کسانی که در حوزه عملیات میدانی کار می‌کنند و دنبال ایجاد اختشاش و آشوب هستند و از ظرفیت احزاب منحله استفاده کنند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: رسانه‌های مختلف در استان بوشهر وحدت خیلی خوبی دارند و امروز نیز نیاز است که کمک کنیم که مشکلات حل شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان روی مسائلی مثل کمبود آب و برق و گاز در برخی از نقاط کشور سوء استفاده می‌کنند، افزود: دشمن روی این مسائل کار می‌کند که القا کند که جمهوری اسلامی قادر به رفع مشکلات کشور نیست.

انتهای پیام/ف

مشروعیت‌زدایی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دشمن است

برچسب ها: انتخابات ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.