مسئول کتابخانه شهید مسعود پیشبهار بهبهان از اجرای قصه خوانی از کتاب قصه‌هایی از بانو فاطمه (س) و آموزش کاردستی در مدرسه راویان حدیث این شهرستان خبر داد.

حسین امیدیان، مسئول کتابخانه عمومی شهید مسعود پیشبهار بهبهان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برنامه قصه خوانی از کتاب قصه‌هایی از بانو فاطمه (س) و آموزش کاردستی توسط کتابدار این کتابخانه در مدرسه "راویان حدیث" این شهرستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: زندگانی پیامبر (س) و سلاله پاک وی همواره الگوی ما مسلمانان بوده و آشنایی با نحوه زندگی و رفتار‌ها و خلق و خوی این انسان‌های فرهیخته از دوران کودکی چه آن زمان که قصه‌های آنان سینه به سینه از پدران و مادران برای فرزندان نقل می‌شد و چه اکنون که در کتاب‌های زندگانی پیامبر و امامان، خوانده می‌شود، احترام ما را به شخصیت این بزرگان بر می‌انگیزد، لذا در این راستا کتاب "قصه‌هایی از بانو فاطمه (س) " به نام (مونس مادر) به روایت حسین فتاحی، توسط جوهری برای کودکان رده‌ی سنی (ب) آموزشگاه راویان حدیث قصه خوانی شد.

امیدیان اذعان داشت: موضوع قصه در خصوص به دنیا آمدن حضرت فاطمه زهرا (س) و انیس بودن وی برای مادر گرام ایشان حضرت خدیجه (س) بود که مورد توجه و استقبال کودکان قرار گرفت.

به گفته مسئول کتابخانه شهید مسعود پیشبهار بهبهان بعد از قصه خوانی آموزش کاردستی نیز توسط جوهری برای دانش آموزان انجام شد.

حسین امیدیان تصریح کرد: هدف از آموزش کاردستی این بود که کودکان را با چگونگی ساخت کاردستی با کاغذ و چسب، آشنا شوند و سادگی ساخت کاردستی مذکور، بر توانایی کودکان در ساخت کار‌های دستی تأکید داشت.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست قصه خوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.